Thinkbox Xmesh MX 1.6.2 for 3ds Max 2015-2019

Thinkbox Xmesh MX 1.6.2 for 3ds Max 2015-2019

  • کاربرد : پلاگین ذخیره، فشرده سازی و انتقال سریع داده ها برای نرم افزار های ساخت جلوه های ویژه و انیمیشن سازی
  • نسخه :Version 1.6.2 for 3ds Max 2015-2019
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Thinbox
  • سال تولید : 2018

توضیحات

XMesh پلاگینی قدرتمند و دستیاری کامل برای تمامی هنرمندان و طراحانی است که با طیف وسیعی از داده های سه بعدی سرو کار دارند و یا ناچارند که داده ها را در میان نرم افزار های مدل سازی و طراحی سه بعدی جا به جا کنند. از انیماتور ها گرفته تا معماران و هر کسی که با داده های عظیم نرم افزار های Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya و یا The Foundry NUKE کار می کند این پلاگین می تواند راهگشا باشد چرا که به صورت رابط و پلی مابین آن ها قرار می گیرد تا کاربر بتواند به سادگی داده های خود را منتقل نموده و سر و سامان دهد. این نرم افزار هندسه و ساختار صحنه های متحرک سازی شده در نرم افزار های مذکور را در فرمتی فشرده و با کمترین حجم ممکن ذخیره می کند تا بدین صورت امکان اشتراک، بارگذاری و ویرایش هرچه سریعتر آن ها در میان سایر نرم افزار های و محیط ها را برای کاربران فراهم کند. این پلاگین به صورت گسترده از سال 2006 توسط پروژه های بزرگ و موفق فیلم سازی و صنعت جلوه های ویژه به کار گرفته شده است. پلاگین حاظر با سه نام مختلف منتشر شده که شامل XMesh MX برای Autodesk 3ds Max، XMesh MY برای Autodesk Maya و XMesh NK برای The Foundry NUKE است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار XMesh:
- دارای عملکرد تعاملی
- کش کردن فریم به عنوان یک تک مش
- فشرده سازی داده ها با متد lossless
- انتقال سریع هندسه داده ها ما بین برنامه های کاربردی
- بار گذاری سریعتر داده ها نسبت به نرم افزار اصلی
- کاهش حجم داده ها تا بیشترین حد ممکن
- کارکرد بسیار سریع و ساده
- و ...

Description

XMesh™ is the new best friend to any artist burdened with slow or unworkable 3D assets, or faced with the need to transfer data between creative applications and maintain file functionality. From animators to architects, anyone working with large files in Autodesk® 3ds Max®, Autodesk® Maya® or The Foundry® NUKE® will benefit from adding XMesh™ to their pipeline.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری