QTranslate 6.5.3

QTranslate 6.5.3

  • کاربرد : نرم افزار ترجمه آنلاین متون و لغات
  • نسخه :Version 6.5.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ProgDVB Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. نرم افزار QTranslate از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از QTranslate می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد .
قابلیت های نرم افزار QTranslate
امکان برگرداندن ترجمه
امکان جایگزینی متن انتخاب شده با ترجمه ی آن
غلط گیری املایی
تلفظ متن توسط نرم افزار
صفحه کلید مجازی
پشتیبانی از مترجمان آنلاین
ترجمه متن در هر برنامه کاربردی که از انتخاب متن پشتیبانی می کند، برنامه هایی چون: Google Chrome, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Acrobat Reader, Skype, IE و ...
تاریخچه ی ترجمه ها (با فشردن کلید های Ctrl+H)
و ...

Description

QTranslate is a free translator for Windows (Windows 8/7/Vista/XP/2008 Server/2003 Server). With this small utility, you simply select the text you want to translate and then press hot key (Ctrl+Q to show translation in the popup window or Double Ctrl click to show the translation in the main window). The program also has the ability to speak text (Ctrl+E) and perform a dictionary search (Ctrl+Alt+Q). Also, you can open the main window and type text manually.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری