FireAlpaca 2.1.6 x86

FireAlpaca 2.1.6 x86

  • کاربرد : نرم افزار ساخت و ویرایش حرفه ای تصاویر
  • نسخه :Version 2.1.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : firealpaca.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کاربردی ، در زمینه ساخت و ویرایش تصاویر گرافیکی است. در حین کار با این نرم افزار ، شما بسیاری از ابزارهای مورد نظر خود را در محیطی زیبا و کاربرپسند در اختیار خواهید داشت و در هر لحظه می توانید به ابزار مورد نظر خود برای ترسیم و یا ترمیم تصاویر دسترسی داشته باشید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید تعریف کنید کدام یک از منوها یا تولبارها قابل مشاهده دائمی باشند. محیط کاربری این اپلیکیشن کاملا یوزر فرندلی و زیبا طراحی گردیده است با حرکت دادن ماوس در اطراف محیط نرم افزار ، می توانید به ابزارها و منوهای بیشتری دست پیدا نمایید.
FireAlpaca دارای مجموعه ای کامل و قابل شخصی سازی از براش ها و افکت های گوناگون است ، توسط این نرم افزار شما می توانید پروژه های گرافیکی خود را در قالب لایه های مجزا از هم انجام دهید و بدین ترتیب ، گستردگی کار خود را با کار لایه لایه ای ، به بخش های کوچک تر تقسیم کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می تواند به امکان کار بر روی چندین فعالیت گرافیکی در قالب تب های جداگانه اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FireAlpaca را از سایت دانلود سافت ور دریافت کنید.

Description

FireAlpaca is a simple to use but comfortable editing software to convert images, photos and any other images. There is not any advanced or specific features, but the basic set of tools to quickly and easily edit the images. The annex contains the brush tools, fill, pen, eraser, magic wand, lasso. In addition, you can edit the color, brightness, contrast, rotate and crop the image, change its size, etc. It is worth noting that the program supports the work with layers similar to the popular Photoshop editor, thereby opening wide enough opportunities to change the photos and images.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری