MSC Simufact Forming 15.0

MSC Simufact Forming 15.0

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی پروسه شکل دهی فلزات
  • نسخه :Version 15.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : HelpAstro
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری مناسب برای شبیه سازی پروسه شکل دهی فلزات است. هدف اصلی این برنامه ارائه نرم افزاری کارآمد با تمرکز بر نیازهای ضروری کاربران بوده است و طبق ادعای شرکت سازنده، تعداد زیادی از کاربران این برنامه بر این حقیقت صحه گذاشته اند. شبیه سازی فرایندهای شکل دهی فلزات فرایندی پیچیده و نیازمند دانش فنی بالاست. اما در این نرم افزار قضیه فرق میکند، کاربران اینجا بدون درگیر شدن با جزئیات شبیه سازی تمرکزشان بر روی جزئیات فنی فرایندهای شکل دهی است. یعنی نیازی نیست که وقت زیادی را صرف درگیر شدن با جنبه های فیزیکی محصول و یا پروسه شبیه سازی کنید. اینجا به سرعت سراغ قسمتهای آنالیز و تحلیلی کار میرسید.

واسط کاربری این برنامه همانند سایر برنامه ویندوزی از استانداردهای لازم برخوردار است و کاربران در مراحلی ساده میتوانند فرایندهای مورد نظر را شبیه سازی و با چند کلیک مورد ارزیابی قرار دهند. در این برنامه امکان انجام انواع شبیه سازی های مربوط به شکل دهی سرد و گرم میسر است. به راحتی میتوانید فرایندهای تولید صفحات فلزی و یا ورقهای شکل دار را شبیه سازی و آنالیز کنید. امکان خروجی گرفتن از طراحی انجام شده در قالب فرمتهای CAD وجود دارد. فایلهایی با این فرمت را میتوانید بعدا در سایر نرم افزاری طراحی سه بعدی ویرایش و تکمیل کنید.

در این برنامه گزارشها و اطلاعات نسبتا دقیقی در مورد مواد و خصوصیات آنها در اثنای عملیات شبیه سازی و تاثیرشان در شرایط فیزیکی مختلف ارائه میشود. این اطلاعات برای نتیجه گیری از آنالیزها و تصمیم گیری در مورد فرایندهای مختلف کارآمد و مفید خواهد بود. برنامه با یک راهنمای جامع عرضه شده است و قسمتهای مختلف در این راهنما همراه با توضیحات کافی ارائه شده است. مدیریت پروژه ها در این برنامه ساده است و امکان مدیریت چندین پروژه به سادگی فراهم است.

Description

Simufact is an industry leader in providing simulation solutions for all of the metal manufacturing process chains. These include metal forming, mechanical and thermal joining operations, and additive manufacturing processes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری