بن تن 5

بن تن 5

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • توزیع کننده : شرکت فرهنگی و هنری جوانه پویا
  • کیفیت : 512 x 384 / 25 fps
  • زمان : 23:02

توضیحات

بن 10یک مجموعه تلویزیونی کارتونی است که توسط Cartoon Network تهیه شد. این کارتون درباره پسری به نام بن است که یک دستنبد جادویی پیدا می‌کند که قادر است وی را به شکل‌های گوناگون تبدیل کند . داستان فیلم از این قرار است که بن پسر ده ساله بازیگوش به فصل تعطیلات رسیده.او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. بن که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه بن و بقیه وارد جنگل می شوند.اما بن از بقیه جدا شده و به سمت داخل جنگل می رود . ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. بن با تعجب به سمت آن شهاب می رود و می بیند که ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است. او با تعجب دستش را به سمت ساعت دراز می کند که ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری