Soft4Boost DVD Cloner 6.0.3.139

Soft4Boost DVD Cloner 6.0.3.139

  • کاربرد : نرم افزار کلون دی وی دی
  • نسخه :Version 6.0.3.139
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Soft4Boost
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا یک شبیه سازی از دی وی دی ها و ایجاد DVD برای دستگاه پخش خانگی داشته باشید.

این برنامه طیف وسیعی از انواع رسانه ها و درایو های CD / DVD شامل CD-R / RW، DVD +/- R، DVD +/- RW، DVD-RAM، DVD / Dual Layer DVD پشتیبانی می کند. دیسک یا پوشه ها را از کامپیوترتان و دیسک رایت کنید.

برنامه Soft4Boost DVD Cloner که در یک رابط کاربری قابل تنظیم (با پوسته های مختلف) می باشد که برای استفاده به صورت ساده و بصری است. این ابزار که داراست تنظیمات ویدئویی و صوتی را برای نتایج مطلوب تنظیم می کند و دی وی دی را به صورت دیسک در صورت بزرگ بودن آن، فشرده می کند. و همچنین اجازه می دهد تا کپی شخصی را انتخاب کنید، به طوری که شما می توانید انتخاب کنید که برای مثال، فقط ویدئو بدون منوها و یا عنوان ها و زبان های خاص کپی کنید.

Description

Soft4Boost DVD Cloner allows easy DVD cloning and DVD disc creation for your home player.

It supports a range of media types and CD/DVD drives including CD-R/RW, DVD+/-R, DVD+/-RW, DVD-RAM, Double/Dual Layer DVD making it a solid choice when you want to copy any DVD disc or folder from your PC and burn a disc.

Soft4Boost DVD Cloner comes in a customizable UI (with different skins) that is simple and intuitive to use. It will auto-set the video and audio settings for optimum results and compress DVD to fit the disc in the event it is too large. And it also allows personalized copy selection so that you can choose what to copy, for instance, only the video without menus or specific titles and languages.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری