Home Designer Professional 2019 v20.3.0.54

Home Designer Professional 2019 v20.3.0.54

  • کاربرد : نرم افزار طراحی نماهای داخلی و خارجی
  • نسخه :Version 20.3.0.54
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Chief Architect
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شاید پیش آمده هریک از ما خواسته ایم طرحی از یک اتاق یا خانه ای را طراحی کنیم و شاید هم اگر بتوانیم آن طرح را برای خود پیاده نمائیم اما تا به حال از پس آن برنیامده ایم. شاید نرم افزارهایی که در این زمینه موجودند آنقدر حرفه ای بوده اند که ما نتوانسته ایم به واسطه دانش نسبتا کمی که در رابطه با این گونه نرم افزارها داریم طرح خود را آنطور که شایسته است طراحی کنیم. شاید Autocad در این زمینه بی نظیر باشد اما به طبع کار کردن با این نرم افزار هم برای کاربران عادی فوق العاده دشوار است. اما نرم افزاری که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد هرچند امکانات Autocad را ندارد اما استفاده از آن به مراتب آسان تر بوده و کاربران معمولی هم می توانند با کمی حوصله آنچه را در ذهن خود می پرورانند به یک نقشه دیجیتالی تبدیل کنند.Ashampoo Home Designer نام نرم افزاریست که توانایی طراحی انواع نقشه های ساختمانی را دارد. اولین نسخه از این نرم افزار که به تازگی ارائه شده است توانایی خلق نقشه هایی از اتاق ها و منازل را دارد به طوری که می توان نقشه کشی را با این ابزار به صورت نیمه حرفه ای هم دنبال کرد. این ابزار ساده قابلیت های جالبی از جمله سه بعدی سازی تصاویر را دارد که برای کاربران عادی می تواند فوق العاده جذاب باشد. کار کردن و طراحی با این ابزار بسیار آسان تر بوده و کمی وقت لازم است که تا هرکاربری بتواند سلیقه خود را در رابطه با طراحی های داخلی به نمایش درآورد.
استفاده از انواع Object هایی که در ساختمان ها استفاده می شوند و نوار تولباری که برای آن ها در نرم افزار تعبیه شده است کار را فوق العاده سریع و البته آسان تر می کند. استفاده از انواع فرمت ها در خروجی هم کمک زیادی در چاپ و استفاده از طرح و نقشه در جاهای مختلف می کند. چرخش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی و از جهات مختلف هم از دیگر خصوصیات مهمی هستند که در Ashampoo Home Designer به چشم می خورند. اما یک قابلیت و امکان جالب یعنی امکان لایه بندی برای خلق نقشه ها هم بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد ؛ این قابلیت در طراحی ها و ساده تر شدن کار نقش مهمی را ایفا می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Home Designer:
- استفاده آسان از نرم افزار با واسط کاربری ساده
- امکان طراحی های دو بعدی و سه بعدی
- قابلیت نمایش و چرخش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان پرینت در اندازه های مختلف
- حجم مناسب نسبت به قابلیت مهم نرم افزار
- وجود امکانات فراوان در طراحی های ساختمانی
- سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل محبوب مایکروسافت ویندوز

Description

Irrespective of whether you are planning to renovate the attic, basement, a room or your entire house, there is a good chance that you are looking for a tool that allows you to seamlessly create the plans for your project. Home Designer Pro is a feature-rich piece of software that enables you to create and edit schematics for interior design modifications in a user-friendly environment.

Enables you to create advanced floor plans
The program comes with a plethora of features and functions that are neatly organized in a clean and airy interface. While the largest percentage of the interface is dedicated to the canvas, you can easily find the tools you need to create or edit a plan via the top toolbar.

You should know that the application includes numerous templates that you can use to get started, a feature that can come in handy for users who do not have too much experience with CAD utilities. In fact, editing a template is as simple as it gets and entails removing or adding new objects into the plan via drag and drop.

Among the tools that you can employ to create your schematics you can count walls, windows, doors, railing, cabinets, stairs, roofs, frame, floors, so on and so forth.

Allows you to analyze your home plans minutely via the 3D View
Not only does the application allow you to design plans to the very letter, but also provides you with the means to analyze your schematics. Therefore, you can render your project in 3D and examine possible measurement errors or flaws via a more realistic view. You will be happy to learn that the tool allows you render the whole project or only specific areas that might concern you.

Last, but not least important, the program comes with extensive documentation that can provide you with more details about how to perform a certain operation, from creating your first design to customizing the tool to match your needs and preferences.

A comprehensive, yet user-friendly CAD software solution
All in all, Home Designer Pro is a feature-rich application that includes a plethora of utensils and tools suitable for all types of renovation and remodeling projects, from changing the wallpaper in the basement to building a new house from scratch.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری