DS CATIA Composer R.2019

DS CATIA Composer R.2019

  • 3.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار مستند سازی و تصویر سازی محصولات
  • نسخه :Version R.2019
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dassault Systemes
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در بازار های رقابتی و رو به رشد امروز یکی از اساسی ترین مسائل پیش روی هر تولید کننده ای ارائه ی محصول خود و معرفی آن به مشتریان و خریداران است. اما از آن جایی که ممکن است مدت زمان تولید محصول بیش از حد انتظار به طول بیانجامد، بهترین روش، ارائه مستندات و تصاویر محصول به بازار ها پیش از تولید است تا از این طریق بتوان به بهترین نحو ممکن بازار را برای ورود محصول آماده کرد و مشتریان را به خرید آن ترقیب نمود.
CATIA Composer نرم افزاری قدرتمند برای مستند سازی و تصویر سازی دو بعدی و سه بعدی محصولات است. با بهره گیری از این نرم افزار می توانید داده های CAD و طراحی های محصول را به صورت 2D و 3D شبیه سازی کنید و با استفاده از آن تمامی مراحل از جمله مونتاژ، نحوه عملکرد و ... را به صورت انیمیشن به مشتریان و خریداران ارائه دهید. به علاوه شما می توانید انواع مستندات و کاتالوگ ها را در فرمت های مختلف ساخته و جهت معرفی و یا بازاریابی محصولات از آن ها بهره ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CATIA Composer:
- ایجاد تصاویر و مستندات از محصولات تولیدی
- پشتیبانی از انواع داده ها و طرح های CAD
- تهیه کاتالوگ‌ها و دستورالعمل های سه‌بعدی
- استفاده برای ارائه و پیش نمایش محصول
- ساخت انیمیشن از چگونگی عملکرد و ساخت محصول
- تصویر سازی دو بعدی و سه بعدی محصولات
- عملکرد سریع همراه با رابط کاربری آسان
- ذخیره مستندات در فرمت های Microsoft Office ،PDF و HTML
- و ...

Description

CATIA Composer allows you to repurpose existing 3D design data to more rapidly create and update high quality product deliverables including documentation, technical illustrations, animations, and interactive 3D experiences.

By leveraging the power of 3D, you can provide your customers, partners, and stakeholders with more clear, easily understandable product communications that significantly improve their ability to understand and retain complex information.

CATIA Composer also helps product deliverables to be created earlier in the design process, improving time to market and minimizing costs associated with rework when designs change.

Easy to learn and use, CATIA Composer is an ideal complement to Microsoft Office, PDF, and HTML content delivery tools that you are already familiar with.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری