ExamDiff Pro Master Edition 10.0.1 x86

ExamDiff Pro Master Edition 10.0.1 x86

  • کاربرد : نرم افزار مقایسه فایل ها
  • نسخه :Version 10.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : ExamDiff
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه مقایسه انواع فایل ها و فولدرهای شماست. این نرم افزار دارای ابزارهایی حرفه ای برای مقایسه هوشمند فایل ها و فولدرهای کامپیوتر شماست ، در واقع ابزارهای گنجانده شده در نرم افزار ExamDiff ، ویژگی های منحصر به فرد را در اختیار کاربر قرار می دهد که در نرم افزارهای مشابه یافت نمی شوند. در صورتی که شما هم از مقایسه فایل ها توسط سایر ابزارهای مشابه نا امید شده اید ، نظر شما را به اپلیکیشن حرفه ای ExamDiff Pro جلب می کنیم. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که تعداد بسیاری فایل حجمی به صورت یکسان در هارد دیسک خود داشته باشید؟ گاه ممکن است اینگونه فایل های حجم بسیاری از هارد دیسک شما را اشغال کرده باشند. بنابراین نیاز است که یک نرم افزار بتواند فایل های یکسان را برایتان شناسایی کند تا بدیو نواسطه بتوانید فایل های مشابه را حذف کرده و در فضای هارد دیسک صرفه جوئی کنید.

این نرم افزار میت واند انواع فایل های متنی ، باینری و حتی فولدرها و محتوای آنان را برایتام قایسه کند. این نرم افزار تفاوت های فایل های متنی را به صورت سینتکس های های لایت شده به نمایش می گذارد و روش های مختلفی را برای ادغام فولدرها در نظر گرفته است. به کمک این نرم افزار می توانید انواع فولدرهای مورد نظر خود را سینک و همزمان سازی کنید تا دارای محتوایی یکسان باشند. این نرم افزار با پشتیبانی از یونیکد ، ورد رپ و Drag&Drop یکی از پرطرفدارترین ابزارها در زمینه مقایسه فایل ها به شمار می رود.
ویژگی های نرم افزار ExamDiff Pro Master Edition :

– مقایسه فایل های متنی ، باینری و فولدرها

– امکان ادغام فایل ها

– امکان های لایت کردن سینتکس های اسناد

– امکان مقایسه به طور مستقیم در ویندوز اکسپلورر

– پشتیبانی از پلاگین ها

– پشتیبانی از Drag&Drop

– پشتیبانی از یونیکد

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری