USB Safeguard 8.2

USB Safeguard 8.2

  • کاربرد : نرم افزار رمزگذاری و محافظت از اطلاعات موجود بر روی کارت های حافظه USB
  • نسخه :Version 8.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : USB Safeguard
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر بخواهید اطلاعاتی را از کامپیوتری به کامپیوتر دیگرمنتقل کنید چه می کنید؟ از تعداد زیادی فلاپی استفاده می کنید یا هارد دیسکتان را با خودتان حمل می کنید؟ شاید بتوان با ایمیل آن را انتقال داد، اما ارسال و دانلود مجدد حجم بالائی از اطلاعات به وقت وهزینه زیادی نیازدارد. راه حل این مشکل Pen Drive است. آسان ترین راه برای انتقال ودسترسی به اطلاعات! Pen Drive یک درایو USB با حافظه Flash است که می تواند تا 2 گیگابایت اطلاعات را در خود جای دهد که 1400 برابر بیشتر از یک فلاپی 1.44 مگابایتی است. Pen Drive یک وسیله Plug & Play است به این معنی که نیاز به نصب درایور یا راه انداز ندارد. تنها کافیست آن رابه یک پورت USBمتصل کنید تا کامپیوترتان بطور اتوماتیک آن را به عنوان یک درایو جداشدنی -removable drive- شناسائی کند. همچنین امروزه بسیاری از افراد از pen drive ها برای نگهداری عکس‌های خانوادگی، اطلاعات بانکی، اسناد کاری محرمانه و دیگر اطلاعات شخصی خود استفاده می کنند. حال می دانید اگر این کارت های حافظه گم شود و در دست افراد شرور و سودجو قرار بگیرد، می توانند چه استفاده‌هایی از آن بکنند؟
USB Safeguard نرم افزار مفید و قابل اعتمادیست که با استفاده از آن می توانید تمامی و یا بخشی از محتویات کارت حافظه USB خود را رمزگذاری کنید. USB Safeguard یک نرم افزار پرتابل است که برای رمزگذاری و محافظت از اطلاعات شما از طریق گذاشتن یک پسورد بر روی pen drive شما، با استفاده از رمزگذاری AES 256 bits، طراحی شده است.

همچنین این برنامه دارای یک ویژگی بسیار مفید است که اجازه می دهد شما ایمیل و یا شماره موبایل خود را در داخل pen drive خود ذخیره کنید تا در صورتی که آن را گم کردید و فرد خیرخواهی آن را یافت بتواند با شما تماس بگیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Safeguard:
- اجرا شدن بر روی هر USB pen drive
- بدون نیاز به نصب
- قابلیت استفاده از کی‌بورد مجازی (برای کسانی که کارت حافظه خود را در مکانی عمومی مثلاً کافی‌نت یا روی کامپیوتری غریبه استفاده می‌کنند و می‌ترسند مبادا keylogger ها رمز عبور آن ها را بدزدند)
- استفاده از الگوریتم رمزگذاری AES از نوع ۲۵۶ بیتی
- سهولت استفاده و قابلیت drag & drop
- قابلیت از بین بردن کامل فایل‌های رمزگذاری‌شده در صورتی که مثلاً یابنده کارت حافظه، بیش از n بار رمز عبور را اشتباه وارد کند
- صد در صد پرتابل
- بدون وجود هیچ back door
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

راهنمای استفاده از نرم افزار:
- فایل دانلودشده را داخل کارت حافظه خود کپی کرده و از همان جا اجرا نمایید.
- نرم‌افزار USB Safeguard از شما می‌خواهد که رمز عبور دلخواه خود را انتخاب نمایید. سعی کنید رمزی بسیار پیچیده انتخاب کنید.
- حال می‌توانید انتخاب کنید که کل کارت حافظه‌تان رمزگذاری شود یا فقط فایل‌های دلخواهی رمزگذاری شوند.
- اگر بخواهید فقط فایل‌های دلخواهی را رمزگذاری کنید، کافی است این فایل‌های دلخواه را که داخل USB شما قرار دارند، با drag & drop به داخل پنجره این نرم‌افزار بیاندازید.
- حال می‌توانید انتخاب کنید که اگر شخص یابنده کارت حافظه، رمز عبور را اشتباه وارد کند چه اتفاقی باید بیافتد. شما می‌توانید انتخاب کنید که هیچ اتفاقی نیافتد، یا فایل‌ها کاملاً پاک شوند، و غیره.
- می‌توانید انتخاب کنید که از کی‌بورد مجازی برای وارد کردن رمز عبور استفاده کنید یا خیر.
- می‌توانید ایمیل یا شماره تلفن دلخواهی را وارد کنید تا اگر یابنده انسان درستکاری بود، با شما تماس بگیرد.
- حالا نرم‌افزار بسته می‌شود و فایل یا فایل‌هایی که رمزگذاری کردید از حافظه USB شما محو می‌شوند. هر گاه خواستید این فایل‌ها را مشاهده کنید، کافی است که نرم‌افزار را از داخل USB خود باز کرده و رمز را وارد کرده و گزینه Decrypt را بزنید تا فایل‌هایتان از حالت رمزگذاری‌شده خارج شوند و آن ها را مشاهده کنید.

Description

USB Safeguard is a portable software program to encrypt and protect data with a password on your removable pen drives using the AES 256 bits encryption.

The main purpose of using a USB pen drive is that you can bring your data with you wherever you go. Loosing the drive can be very dangorous for you or your company if you have confidential information on it.

Protect the pen drive with a password! USB Safeguard offers users (novice and expert) a friendly yet extremely powerful security solution that fully protects valuable data stored on USB pen drives.

Also, the program has a useful feature that allows you to enter your email or phone if you lose the pen drive.

Here are some key features of "USB Safeguard":
- Runs with any USB pen drive
- No installation required
- On the fly AES 256 bits encryption
- Secure your data if drive is lost
- Unecessary admin rights
- There is no back door
- 100% portable

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری