Glitterato 1.71 for Adobe Photoshop

Glitterato 1.71 for Adobe Photoshop

  • کاربرد : پلاگین اضافه کردن تصاویر پس زمینه ابر و ستاره در فتوشاپ
  • نسخه :Version 1.71
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Flaming Pear Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از پلاگین های فتوشاپ برای شبیه سازی ستاره ها و سحابی ها به صورت واقع گرایانه می باشد که با کمک آن می توانید پس زمینه تصاویر و صحنه های فضایی خود را با ستاره های خیالی و ابرهای کیهانی پر کنید. این پلاگین قادر به ایجاد سحابی ها و ابر های آرام و لطیف یا تند و خشن می باشد. پنجره اصلی Glitterato شامل دو قسمت می شود: سحابی ها (Nebula) و ستاره ها (Stars)، که هر کدام شامل اسلاید بار متفاوتی جهت مشخص کردن آسان تنظیمات دلخواه براساس نیازهای کاربران است. به عنوان مثال شما می توانید اندازه ابر ها، بافت، fibrousness، کنتراست یا میزان شفافیت و چگالی ستاره ها، روشنایی، اندازه، عمق و رنگ را تغییر دهید. همچنین کاربران می توانند یک نتیجه رندم و تصادفی تولید کنند.

قابلیت های کلیدی پلاگین Glitterato:
- شبیه سازی صحنه ها و بک گراند هایی از ابر ها و ستارگان
- ابزار هایی برای تنظیم اندازه، میزان شفافیت، غلظت، نوع بافت و ...
- شبیه سازی صحنه هایی با ابر های آرام یا خشن
- دریافت کنترل ها و نتایج رندم
- پلاگینی برای فتوشاپ
- و ...

Description

Glitterato Photoshop plug-in for stars and nebulas with lots of realism and little fuss. Populate the background of your space scenes with Glitterato’s fantasy-style stars and cosmic clouds.

Harsh or gentle nebulas
Zillions of stars
Randomizing controls

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری