Microsys Resistor Plus 1.1

Microsys Resistor Plus 1.1

  • کاربرد : نرم افزار تشخیص مقدار مقاومت از روی رنگ
  • نسخه :Version 1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Microsys Com Ltd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است ساده و قدرتمند که کاربران با استفاده از آن می‌توانند مقدار دقیق مقاومت‌های رنگی را تشخیص دهند. مقاومت (Resistor)، یکی از قطعات پرکاربرد در ساخت انواع مدارات الکتریکی ساده تا پیچیده هستند که مقدار آنان به یک شیوه خاص بر روی آن‌ها درج می‌شود. مقدار برخی مقاومت‌ها به طور دقیق و بر حسب اهم بر روی آنان درج شده است، اما اکثر مقاومت‌های رایج در مدارات الکترونیکی از نوعی هستند که مقدار آن‌ها را باید از روی برچسب‌های رنگی آنان تشخیص داد.
مهندسین و دانشجویان رشته برق، معمولا این کدهای رنگی را حفظ بوده و به سادگی می‌توانند مقدار دقیق مقاومت‌ها را از روی این برچسب‌ها بخوانند. ولی در بسیاری از موارد پیش می‌آید که کاربر به هر دلیل کد رنگی مربوط به مقاومت‌ها را به کلی فراموش می‌کند. در چنین شرایطی، استفاده از یک نرم افزار کمکی بسیار کارساز خواهد بود. نرم افزاری که در این مطلب برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، شما را در خواندن اینگونه مقاومت‌ها یاری کرده و مقدار دقیق آن‌ها را از روی برچسب‌های رنگی نشان می‌دهد.

ویژگی های نرم افزار Microsys Resistor Plus :

– توانایی انتخاب نوارهای رنگی و نمایش دقیق مدار مجموع مقاومت اهمی

– امکان وارد کردن تصویری از مقاومت و خواندن مقدار آن

– پشتیبانی از مقاومت‌های اس‌ام‌دی (SMD)

– توانایی محاسبه مقادیر مقاومت در حالت اتصال سری/موازی

Description

Decode the resistor markings to determine various physical values, such as electrical resistance, tolerance or temperature coeficient
If you're the type of person that likes to get handy around the house and do all the fixing and installing yourself, you'll most likely come across situations where you may need to handle some electrical equipment as well.

Among the many elements that need to be taken into considerations, knowing the electrical resistance values of your resistors can be the difference between a functioning electrical system or an impending short circuit.

Resistor Plus is a neat and lightweight software tool created to ease the identification process of all the resistors present in your electrical system

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری