CIMCO Software 8.04.01

CIMCO Software 8.04.01

  • کاربرد : نرم افزار طراحی کنترل عددی کامپیوتری (CNC)
  • نسخه :Version 8.04.01
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CIMCO Americas, LLC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید، در زمینه ابزارهای طراحی کامپیوتری و مورد استفاده در کاربردهای صنعتی است.در ابتدا شاید برایتان سوال باشد که طراحی CNC به چه معناست؛ CNC مخفف کلمات Computer Numerical Control به معنای کنترل عددی رایانه ای است. در طی این فرآیند، یک سیستم کامپیوتری طرحی را که توسط یک نرم افزار CAD آماده شده را به اعداد تبدیل می کند، اعدادی که در ادامه به کنترل عملیاتی همچون برش، سوراخ کردن و … در کاربردهای صنعتی توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرند. طی این فرآیندها، در واقع این اعداد هستند که شکل دادن به یک عنصر یا برش دادن قطعات را سازمان دهی می کنند.

CIMCO Edit V8 آخرین نسخه از معروف ترین نرم افزار طراحی و برنامه نویسی CNC در جهان است، سازندگان این نرم افزار با فروش تعدادی بیش از 100 هزار نسخه از این نرم افزار در سال های گذشته، توانسته اند بهترین و کامل ترین نرم افزار طراحی CNC را در اختیار متقاضیان آن قرار دهند، این نرم افزار ضمن صرفه جوئی در زمان و هزینه ها، امکانات ویرایشی را با قابلیت های ارتباطی به بهترین شکل ممکن برای طراحان CNC در سراسر دنیا فراهم می کند.
ویژگی های کلیدی نرم افزار CIMCO Edit :

– قابلیت مدیریت و هندلینگ پروژه هایی بزرگ در زمینه صنعت با برنامه نویسی CNC

– قابلیت مدیریت فانکشن های مختلف از جمله اعداد مربوط به خطوط، پیدا کردن رنج محورهای XYZ و …

– پشتیبانی از انواع توابع زیاضیاتی

– قابلیت مقایسه سریع فایل ها

– پشتیبانی از فایل های مازاترول

– پشتیبانی از فایل های STL

– دارا بودن دستیار کدنویسی NC-Assistant

– قابلیت Drag & Drop در کدنویسی

– تغییرات چشم گیر در اینترفیس نرم افزار نسبت به نسخه 7 و بهینه سازی محیط کاری

Description

CIMCO A/S is pleased to announce the availability of CIMCO Software 8.04.01. Version 8 is a major release that delivers powerful new features, faster performance and a streamlined user experience across the entire line of CIMCO Software products.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری