DICAD Strakon Premium 2018 x64

DICAD Strakon Premium 2018 x64

  • کاربرد : نرم افزار مهندسی سازه ها و قطعات پیش ساخته
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : DICAD
  • سال تولید : 2018

توضیحات

STRAKON نرم افزاری جامع برای طراحی، مدل سازی و آنالیز سازه های مهندسی و انواع سازه های پیش ساخته ساختمانی است. این نرم افزار تمامی آنچه که یک مهندس عمران، معماری و یا ساختمان نیاز دارد در اختیارش قرار می دهد. چرا که تمامی ابزار و ویژگی های کامل را برای طراحی ساختمان، نقشه کشی کامل و دقیق مهندسی شده، مدل سازی سه بعدی سازه ها، اندازه گیری و انجام محاسبات کامل مهندسی، آنالیز کامل و همه جانبه طرح ها و هر آنچه که یک مهندس برای پیشبرد یک پروژه ساختمانی نیاز دارد را در خود دارد. شما می توانید به سادگی و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار ها طرح ها و مدل های خود را به صورت دو بعدی و سه بعدی ایجاد کنید. این نرم افزار برای دفاتر و شرکت های مهندسی، دفاتر نقشه کشی ساختمان، موسسات آموزشی و ... بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. عملکرد این برنامه بسیار سریع است و با خودکار سازی بسیاری از فرایند ها مدت زمان و هزینه های پروژه را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار STRAKON:
- عملکرد بسیار سریع و هوشمند
- امکان طراحی و مدل سازی قطعات پیش ساخته
- مهندسی تمامی مراحل ساخت و ساز
- امکان تبادل و ذخیره فایل های DWG
- قابلیت طراحی دو بعدی و سه بعدی
- مدل سازی سه بعدی سازه ها
- آنالیز دقیق و کامل تمامی جنبه های سازه
- انجام دقیق محاسبات مهندسی
- و ...

Description

The new STRAKON of DICAD is moreover focusing on 3D structural engineering. New functions for three-dimensional design and processing provide for more efficient workflows, resulting in more efficient planning and design in building, commercial and industrial construction.

Hence, the industry-specific CAD program for planning and design in structural engineering, reinforcement and precast elements further expands the field of 3D for a model-oriented method in terms of Building Information Modeling (BIM). At the same time, DICAD combines 2D with 3D CAD functions, still providing users with the option of working either in a drawing-oriented way or three-dimensional or even using 2D and 3D in parallel.

Here are some key features of "STRAKON":
- Up to 90% fewer mouse clicks - allowing you to work more economically
- Delivers fast results
- Wide application area
- Work economically
- Maximum safety
- 1:1 DWG data exchange
- Easy to learn
- Several editors working a project at the same time
- 2D / 3D / BIM
- Faster, more solution-orientated service
- Current international standards
- Modern, forward-looking system

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری