بیماری های مدیریتی

بیماری های مدیریتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 46

توضیحات

بدون شک مدیریت کار بسیار پر دردسر و مشکلی است، اما آیا تمام مشکلات زاییده ی ماهیت مدیریت است؟ یا مدیران نیز نقشی در ایجاد برخی از این مشکلات دارند؟ به عبارت دیگر مدیران باید به این سوال پاسخ دهند که چه میزان از مشکلات مدیریت، معلول مقتضیات شغلی و چه میزان است؟ « مدیر » معلول شرایط فردی و ویژگهای شخصی مدیران بسیاری وجود دارند که ایراد نگرفتن از کارهای کارمندان را دون شأن خود می دانند. بنابراین همواره نامه ها و نوشته های کارمندان خود را اندکی تغییر می دهند تا مبادا کارمند او را بیسواد یا ناوارد تلقی کند. این تمایل عجیب به اصلاح و تغییر چیزهایی که نیازی به تغییر ندارند موجب دلسردی کارمندان در ارائه ی پیشنهادها و انجام کارها می شود چون آنها می دانند که شما به هر حال برتری خود را نشان خواهید داد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری