مبارزه ملی رسانه ای ضد مواد مخدر برای جوانان

مبارزه ملی رسانه ای ضد مواد مخدر برای جوانان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 56

توضیحات

در روز اول ماه ژوئن سال 2001 ( 11 خرداد سال 1381 ) برنامه مبارزه ملی رسانه ای علیه مواد مخدر برای جوانان ,( دفتر سیاست ملی کنترل مواد مخدر کاخ سفید ) , میزبان 15 کارشناس در زمینه های آموزش رسانه ای، پیشگیری از اعتیاد به مواد و رشد نوجوانان طی اجلاس مسئولان آموزش رسانه ای در واشنگتن بود . هدف این اجلاس کنکاش در مورد موضوع آموزش رسانه ای مختص موادمخدر ( غیر قانونی ) و شناسایی چالش ها و فرصت هایی برای پیشبرد این رویکرد بود . از زمان شروع در سال 1998 ، مبارزه ملی رسانه ای ضد مواد مخدر برای جوانان , کمک فراوانی به آموزش و توانا کردن جوانان آمریکایی بر ای امتناع از مصرف موادمخدر ( غیر قانونی ) و نیز الکل و دخانیات کرده است . این برنامه شامل خرید مبالغ هنگفتی از رسانه های تبلیغاتی، ایجاد انواع ابزارهای مبتنی بر رسانه برای آموزش دهندگان و گروه های اجتماعی و دسترسی به پدیدآورندگان رسانه هایی که بیش از همه توسط نوجوانان آمریکایی مورد استفاده قرار م یگیرند, بود. از آنجا که راهبرد کلی این مبارزه به رسمیت شناختن قدرت و نفوذ رسانه ها بر جوان آمریکایی است، برای فرد شروع کننده مهم و مناسب است که به جوا نان کمک کند , مهارت های اصلی فکر کردن از طریق سرمایه گذاری بیشتر در امر آموزش رسانه ای را به دست آورند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری