زن چیست مرد کیست

زن چیست مرد کیست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 115

توضیحات

موضوع تفاوت های اساسی سیستم مغزی دو جنس مرد و زن، کاملا مشهود و بارز است. مى توانم با نوک پنجه، به آرامى از کنار آن بگذرم، ولى فکر مى کنم شما هم مایلید بدانید نظریه ی این کتاب بر چه پایه اى طراحى شده است. خوب در این کتاب آمده است: سیستم مغزی زنان عمدتا به موضوع همدلى و همدردی، به شدت حساس است. سیستم مغزی مردان عمدتا نسبت به درک و ساخت نظام و سیستم، بسیار حساس است. امیدوارم در پایان این کتاب بتوانیم شما را نیز قانع کنم که این نظریه، صحیح است و از آن حمایت کنید. ولى مطمئنم که عده ای از خوانندگان، با مطالعه ی حتى اولین صفحه از این کتاب، کمى هوشیارمى شوند و احساس خطر مى کنند. آیا این نظریه، برای آن دسته افرادی که از تفاوتهای موجود و تمایزاتى که در جوامع، میان زن و مرد قائل مى شوند، شکایت دارند، مفید خواهد بود؟
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری