پیشتازان فضا 14 / Star Trek 14

پیشتازان فضا 14 Star Trek 14

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : انگلیسی
  • کیفیت : 640 x 360 / 1500 fps
  • زمان : 24:07

توضیحات

Series عنوان یکی از انیمیشن های بسیار جذاب و به یادماندنی از مجموعه Star Trek یا پیشتازان فضا می باشد. مجموعه پیشتازان فضا به قدری توانست بین مردم جای خود را باز کند که تا کنون چندین فیلم سینمایی و سریال و انیمیشن در رابطه با آن ساخته شده است و در این پست انیمیشن سریالی آن به نام Star Trek The Animated Series را برای شما قرار داده ایم که می توانید در ادامه مطلب آن را دریافت کنید. این انیمیشن اولین بار در تاریخ 18 سپتامبر 1973 در کشور امریکا به نمایش در آمد تا سال 1974 22 قسمت نیز از آن ساخته شد و توانست در این مدت نامزد دو جایزه بین المللی شود و یک جایزه بین المللی را نیز از آن خود کند. از گویندگانی که در پروژه نقش آفرینی کردند می توان به William Shatner اشاره کرد که تا کنون برنده یک جایزه گلدن گلوب و 17 جایزه دیگر شود و همچنین نامزد 42 جایزه بین المللی دیگر نیز شده است.
سریال Star Trek The Animated Series داستان های بیشتری از کاپیتان James T. Kirk و خدمه USS Enterprise در مورد اکتشافات فضایی و دفاع از سیارات فدراسیون متحد را روایت می کند و در ادامه ماجرا جویی های آن ها کاپیتان Kirk و Mr. Spock یک دستگاه ساخت بشر را پیدا می کنند که می تواند یک جنگ کامل را شروع کند، افراد و خدمه کشتی شروع به کم شدن می کنند و موجودات فضایی ماده مردان هیئت مدیره را هیپنوتیزم می کنند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری