iTunesFusion 3.2

iTunesFusion 3.2

  • کاربرد : یکسان سازی لیست پخش موسیقی ها
  • نسخه :Version 3.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Binary Fortress Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

iTunesFusion تنها در چند مرحله ساده، iTunesFusion به شما این امکان را میدهد تا به همگام سازی لیست پخش آیتونز با دستگاه های دیگر بپردازید. شما میتوانید به پیکربندی دستگاه های مختلف که شما نیاز دارید و همگام سازی هر یک با لیست پخش آیتونز بپردازید. شما همچنین میتوانید با استفاده لیست پخش استاندارد یا زا لیست پخش هوشمند برای همگام سازی دستگاه خود استفاده نمایید. دانلود iTunesFusion که امروز تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است از زبان های مختلف پشتیبانی میکند. iTunesFusion میتواند به صورت خودکار هر فایل موسیقی را به فایل MP3 تبدیل نماید.


در اکثر موارد کاربران مجبور هستند تا هربار به صورت جداگانه، لیست موزیک های مورد علاقه شان را برای هرکدام از دستگاه های دیجیتالی مختلفی که دارند، ایجاد کنند. با استفاده از این نرم افزار تنها با طی چند مرحله ساده می توان لیستی از موسیقی هایی که خواهان پخش آن ها در دستگاه های مختلف اپل هستید را به صورت یکسان برای تمام دستگا های اپل، تعریف نمود.



ویژگی های نرم افزار iTunesFusion
خروجی گرفتن از پلی لیست های آیتونز برای دیگر دستگاه های اپل
جاد لیست های پخش موسیقی یکسان برای دستگاه های مختلف با تنظیمات متفاوت
راحت ترین راه برای یکسان سازی فهرست موسیقی های مورد علاقه
مبدل فرمت که به صورت خودکار، فایل های موسیقی محافظت نشده
پشتیبانی از MTP و USB از جمله گوشی های اندروید ویندوز فون، بلک بری، USB key, حافظه های خارجی
و….

Description

iTunes is a very popular software solution among all those who own one or several iOS devices, as it is the go-to program for transferring music to their handsets.

This is why many users end up organizing their favorite audio tracks in playlists stored in iTunes, and are faced with no obvious way to export this information to other devices, such as MP3 players. iTunesFusion is a third-party utility that aims to fix this conundrum.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری