VideoMeld 1.59 x64

VideoMeld 1.59 x64

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش و میکس فایل های ویدئویی و صوتی
  • نسخه :Version 1.59
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : GoldWave Inc.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

VideoMeld نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمندی است که به صورت ویژه برای ویرایش فایل های ویدئویی و صوتی مختلف و یا میکس آن ها با یکدیگر، طراحی شده است. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بصری است، در نتیجه تمامی افراد با هر سطح تجربه ای در استفاده از کامپیوتر می تواند به راحتی از این نرم افزار استفاده کند. پنجره اصلی این نرم افزار دکمه های میانبری را برای شما نمایش می دهد که به شما در دسترسی سریع و آسان به تمامی اکشن های موجودی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، کمک می کند. از جمله این اقدامات می توان به اضافه کردن فایل های صوتی و یا تصویری، زوم در داخل و خارج و لغو عمل انتخاب شده اشاره کرد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری چند زبانه به زبان هایی مانند انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی و ژاپنی است. یکی دیگر از قابلیت های مفید این نرم افزار امکان ضبط فعالیت های دسکتاپ به روش های مختلف و یا ضبط فقط یک پنجره خاص از صفحه نمایش است که این می تواند برای افرادی که می خواهند یک فیلم آموزشی ساخته و ارائه دهند بسیار مفید باشد. این نرم افزار در ورودی از طیف وسیعی از فرمت ها از جمله: MP3، WAV، MP4، WMV، PNG، JPG، BMP و ... پشتیبانی می کند. همچنین به منظور افزایش قابلیت استفاده از نرم افزار و سرعت بخشیدن به کار کاربران رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که درگ و دراپ فایل ها به داخل نرم افزار نیز پشتیبانی می کند.

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود چندین فایل صوتی و تصویری را ویرایش کرده و با یکدیگر میکس کنید و همچنین افکت های ویدئویی و صوتی بسیار زیاد موجود در برنامه را نیز بر روی آن ها اعمال کنید و یک فایل چندرسانه ای بی نظیر ایجاد کنید. در این نرم افزار تعداد زیادی افکت وجود دارد که به راحتی می توانید آن ها را به ترک های چند رسانه ای خود اضافه کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoMeld:
- میکس هر تعداد فایل ویدئویی و صوتی در داخل یک فایل
- ایجاد ارائه ها و کلیپ های آموزشی جالب به همراه موسیقی پس زمینه، عکس و ویدئو
- دارای یک رابط کاربری بصری و آسان
- قابل استفاده برای تمامی افراد با هر سطح تجربه
- پشتیبانی از درگ و دراپ (کشیدن و رها کردن) فایل ها به داخل نرم افزار
- ویرایش فیلم ها و اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر و متن، جلوه های ویژه، و افکت های ترنزیشن
- ایجاد ویدئوهای حرفه ای از YouTube
- ضبط فیلم های پخش های از روی صفحه نمایش کامپیوتر (screencasting)، ایده آل برای ایجاد فیلم آموزش نرم افزارها
- ایجاد ویدئو با کیفیت بالا HD تا ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ذخیره ان در فرمت MPEG 4 H.264
- با کیفیت بالا صوتی ۸ کانال (۷٫۱ صدای فراگیر)
- بیش از ۵۰ افکت ویدیویی، تنرزیشن و ابزارهای ترکیب
- ۷ افکت صوتی از جمله کاهش دهنده نویز، کمپرسور / بسط، اکولایزر، و پیچ صدا
- تنظیمات افکت های دینامیک اختصاص داده شده برای تمام افکت های صوتی و تصویری
- پیمایش نوشتن شرح تصاویر به منظور اعتبار دهی یا نوارهای اعلام
- Screencasting به منظور ظبط مستقیم ویدیو از صفحه نمایش کامپیوتر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

VideoMeld is a handy piece of software specifically designed so that you can edit multi-track audio or video files, or mix them together.

The app’s interface is highly intuitive and therefore, it can be easily used by any type of person, no matter their previous experience regarding computers. The main window displays shortcut buttons that help you gain easy and quick access to all the most used actions available, such as adding an audio or video files, zooming in and out, and canceling the last action taken. Moreover, all the uploaded tracks are placed parallel to each other, so that you can visually compare them with ease.

The program presents in a tab-like display all the effects for audio and video, such as “Crop/Pan/Zoom,” “Perspective,” “Magnify,” “Pitch” and “Noise Reduction”.

The interface of the utility also supports multiple languages like English, Russian, German, French and Japanese.

VideoMeld enables users to record everything that is happening on your screen with a lot of different options, such as “Mouse magnifying glass” or capturing only certain windows or areas on the screen. This feature is very useful if you are interested in creating tutorials, for example.

The application supports import from an array of file formats, including MP3, WAV, MP4, WMV, PNG, JPG, BMP and the list goes on.

In order to enhance usability, the program incorporates the “drag and drop” feature and you can also use the mousewheel in order to scroll through columns and rows.

In conclusion, VideoMeld is a piece of software that enables you to edit multi-track audio and video files. You can record the actions taken in specific areas of the screen and there is a large number of effects that you can add to multimedia tracks, features that make this utility highly efficient and useful.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری