KMS Server Service 2.0.6

KMS Server Service 2.0.6

  • کاربرد : سرور فعال ساز ویندوز و آفیس
  • نسخه :Version 2.0.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

KMS Server Service با استفاده از این سرور شما می توانید به راحتی تمامی نسخه های ویندوز و آفیس خود را اکتیو نمایید. مزیت این روش نسبت به استفاده نمودن از فایل های کرک این است که دیگر فایلی در ویندوز دستکاری نمی شود و یا آنتی ویروس فایل کرک و اکتیو ویندوز را پاک نمی کند و مهمتر از آن اینکه ویندوز شما آلوده به ویروس و برنامه های مخرب نمی گردد. این سرور قابلیت اکتیو نمودن تمامی نسخه های ویندوز خصوصا ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶ را دارا می باشد.

سرور مدیریت لایسنس مایکروسافت یک کلاینت رو به مدت ۱۸۰ روز فعال می کند. زمانی که یک ماشین توسط KMS سرورفعال می شود تلاش می کند برای فعال سازی مجدد هر ۷ روز یک بار با آن سرور KMS ارتباط برقرار کند تا زمان معتبر بودن لایسنس مجددا به ۱۸۰ روز برسد و در صورت عدم برقراری ارتباط هر ۲ ساعت یکبار سعی می کند با سرور ارتباط برقرار کند . اگر یک ماشین در این ۱۸۰ روز نتواند ارتباطی با سرور KMS داشته باشد لایسنس آن از حالت Activated خارج می شود و تا ۳۰ روز شروع به پیغام مبتنی بر نیاز به فعال سازی می دهد . اگر این مهلت ۳۰ روز به پایان برسد و این کلاینت هنوز فعال نشده باشد عملکرد و بعضی امکانات کلاینت کاهش می یابد تا زمانی که مجددا این کلاینت بتواند با KMS سرور خود ارتباط برقرار کند.

Description

KMS helpers and emulators. Part of the KMS Tools by Ratiborus.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری