Spybot Anti-Beacon for Windows 10 2.2

Spybot Anti-Beacon for Windows 10 2.2

  • کاربرد : محافظت از حریم خصوصی در ویندوز 10
  • نسخه :Version 2.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Safer Networking Limited
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ویندوز 10 یکی از بهترین ویندوز های عرضه شده توسط مایکروسافت است که دارای بسیاری از برنامه های پیش فرض به منظور اجرای فایل های مختلف از جمله ویدیو ، صوت ، عکس و ... می باشد ولی بیشتر مواقع کاربران آن بدنبال استفاده از برنامه ای مختلف دیگر برای انجام این امور می باشند که از میزان امن بودن آنها اطلاعاتی ندارند . برنامه Spybot Anti-Beacon for Windows 10 یک برنامه ی مهم برای حفظ حریم خصوصی کاربران در ویندوز 10 میباشد که با مسدود کردن ردپای برنامه های مختلف در محیط ویندوز از به سرقت و دزدیده شدن اطلاعات جلوگیری می کند .در واقع این برنامه با مسدود کردن پورت ها و ای پی های مشکوک از این کار جلوگیری میکند تا بتوانید با خیال راحت از برنامه های فرضی خودتان استفاده کنید .
قابلیت های کلیدی برنامه Spybot Anti-Beacon for Windows :
میزبانی تله متری
میزبانی سرویس
با قابلیت رصد کردن و ذخیره Wi-Fi
بهبود عملکرد استفاده از برنامه ها توسط کاربران
و....

Description

Privacy protection moved to the spotlight ever since the release of Windows 10. The telemetry settings included in the latest OS iteration are supposedly designed to improve the overall experience, but more and more users are concerned about their private data and the way Microsoft uses it. As a consequence, the number of applications that can block tracking services are now increasing, and one of them goes by the name of Spybot Anti-Beacon.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری