Digital Tutors - Creating Digital Humans in Maya

Digital Tutors - Creating Digital Humans in Maya

  • کاربرد : آموزش ساخت بدن انسان را در maya
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Digital Tutors
  • سال تولید : 2018

توضیحات

فیلم آموزشی Digital Tutors Creating Digital Humans in Maya به شما تمامی تکنیک های لازم برای ساخت بدن انسان را در maya به شما آموزش می دهد و با آن آشنا می سازد . شما خواهید آموخت که چگونه به ساخت آناتومی بدن انسان و ایجتاد حجم و عضلات بپردازید . این دوره آموزشی پروژه محور می باشد و شما با استفاده از پروژه های آماده می توانید به یادگیری بهتری بپردازید . شما قادر خواهید بود که کاراکترهای ساختگی خودتان را برای فیلم ها و بازی ها طراحی نمایید . آموزش بدین صورت آغاز می گردد که به شما عکسی از یک انسان نشان خواهد داده شد و شما در هر مرحله باید با توجه به نکاتی که فرا می گیرید قسمت های مختلف بدن انسان را طراحی می نمایید البته نگران نباشید چون شما با هر سطح آگاهی قادر خواهید بود که این مطالب را فرا بگیرید , تنها باید به خوبی این فیلم آموزشی را نگاه کنید و همزمان با آن به انجام تکنیک های آن بپردازید تا بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید و به یک طراح ماهر تبدیل شوید .
این مجموعه آموزشی شامل :

VOL 1 VOLUME AND MUSCLE
VOL 2 DEFINITION AND DETAILING
VOL 3 UV AND TEXTURE MAPPING
VOL 4 SHADING AND RENDERING

می باشد که هر بخش آن بالغ بر 5 ساعت فیلم آموزشی است که می توانید نهایت استفاده را از آن ببرید .

مباحث اصلی دوره آموزشی Digital Tutors Creating Digital Humans in Maya مباحث زیر می باشد :

Polygon Modeling
Subdivisional Modeling
Anatomical Structure
Anatomy Concepts
Primitive Modeling
Blocking-in Form
Establishing Volume
Organizing Topology
Creating Edge Flow
Adding Muscle Definition
Evaluating Proportions
Modeling to Reference
Re-routing Edge Loops
Strategic Use of Edge Loops
Connecting Geometry

Description

Contains over 5 hours of project-based training for artists learning the technical and artistic processes of creating digital doubles. Popular highlights include: Polygon Modeling; Subdivisional Modeling; Anatomical Structure; Anatomy Concepts; Primitive Modeling; Blocking-in Form; Establishing Volume; Organizing Topology; Creating Edge Flow; Adding Muscle Definition; Evaluating Proportions; Modeling to Reference; Re-routing Edge Loops; Strategic Use of Edge Loops; Connecting Geometry. Software required: Maya 8.5 or higher.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری