Siemens Tecnomatix Plant Simulation 14.2

Siemens Tecnomatix Plant Simulation 14.2

  • کاربرد : نرم افزار مدل‌سازی انواع سیستم‌های لجستیک
  • نسخه :Version 14.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Siemens PLM
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصول شرکت Siemens، ابزار شبیه‌سازی رویداد گسسته است که به شما در ساخت مدل‌های دیجیتالی از سیستم‌های لجستیک مانند سیستم تولید کمک می‌کند تا از این طریق بتوانید ویژگی‌های تمامی اجزا را بررسی نموده و آن‌ها را بهینه‌سازی نمایید. در این عصر که افزایش روزانه هزینه‌ها و زمان در پروسه تولید و همچنین چالش جهانی شدن پیش روی تمامی شرکت‌ها و تولیدی هاست، تدارکات عاملی کلیدی در موفقیت به شمار می‌رود چرا که ممکن است پول و سرمایه شرکت از طریق برنامه ناکارآمد، بهینه‌سازی محلی به جای جهانی، تخصیص ناکارآمد منابع و بهره‌وری ضعیف از دست برود. نیاز به ارائه در زمان مقتضی و یا به ترتیب مناسب، معرفی کالاها، برنامه ریزی و ساخت خطوط تولید جدید و مدیریت شبکه‌های تولید جهانی نیاز به معیارهای دقیق تصمیم‌گیری برای کمک به مدیریت ارزیابی و مقایسه روش‌های جایگزین دارد.

این مدل‌های دیجیتال به شما اجازه شبیه‌سازی سیستم و آزمایش آن در تمامی شرایط و عملکردهایی که قرار است به صورت واقعی در آینده پیاده‌سازی شود را می‌دهد تا از این راه از کاربردی بودن سیستم پیش از پیاده‌سازی اطمینان حاصل کنید. این نرم افزار ابزار تجزیه و تحلیل گسترده مانند تجزیه و تحلیل بحران، آمارها و نمودارها در ارزیابی مدل‌های مختلف تولید، اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری دقیق، سریع و قابل اعتماد در مراحل اولیه برنامه ریزی تولید را در اختیار کاربر می‌گذارد. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید سیستم‌های تولید و فرآیندهای خود را مدل‌سازی و شبیه‌سازی کرده و علاوه بر این جریان مواد، استفاده از منابع و تدارکات را کنترل و بهینه‌سازی نمایید. این نرم افزار شامل یک قسمت مجزایی به نام Quality شده که از این ماژول برای آنالیز، ارزش‌یابی و مدیریت کیفیت سیستم‌ها و محصولات تولیدی در سرتاسر چرخه تولید به کار برده می‌شود.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Siemens Tecnomatix Plant Simulation:
- ساخت مدل‌های شئ‌گرا با رعایت سلسله مراتب
- کتابخانه‌ای غنی از اشیاء و ابزار
- دارای الگوریتم ژنتیک برای بهینه‌سازی سیستم
- شبیه‌سازی و تجزیه و تحلیل مصرف انرژی
- شبیه‌سازی و آنالیز جریان ارزشی
- تجزیه و تحلیل خودکار
- ساخت گزارش بر مبنای HTML
- بهینه‌سازی سیستم جهت کاهش مصرف انرژی
- ارتقا سیستم برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری

Description

Plant Simulation is a discrete-event simulation tool that helps you to create digital models of logistic systems (such as production), so that you can explore a system’s characteristics and optimize its performance. In times of increasing cost and time pressures in production, along with ongoing globalization, logistics is a key factor in the success of a company. Money can be lost daily through inefficient schedules, local instead of global optimization, inefficient resource allocation, and poor productivity. The need to deliver just-in-time (JIT) or just-in-sequence (JIS), introduce Kanban, plan and build new production lines, and manage global production networks requires objective decision criteria to help management evaluate and compare alternative approaches.

These digital models allow you to run experiments and what-if scenarios without disturbing existing production systems or – when used in the planning process – long before the real production systems are installed. Extensive analysis tools, such as bottleneck analysis, statistics and charts let you evaluate different manufacturing scenarios. The results provide you with the information needed to make fast, reliable, smarter decisions in the early stages of production planning. Using Plant Simulation, you can model and simulate production systems and their processes. In addition, you can optimize material flow, resource utilization and logistics for all levels of plant planning from global production facilities, through local plants, to specific lines.

Here are some key features of "Plant Simulation":
- Object-oriented models with hierarchy and inheritance
- Open architecture with multiple interface support
- Library and object management
- Genetics algorithm for optimization
- Energy consumption simulation and analysis
- Value stream mapping and simulation
- Automatic analysis of simulation results
- HTML-based report builder

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری