Film Convert Pro 2.39A for Adobe x64

Film Convert Pro 2.39A for Adobe x64

  • کاربرد : پلاگین تغییر فرمت و کیفیت فیلم
  • نسخه :Version 2.39A
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : FilmConvert
  • سال تولید : 2018

توضیحات

همان طور که می دانید نرم افزارهای بسیاری برای تبدیل فرمت و همچنین تغییر کیفیت فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال وجود دارد. اما جالب است بدانید که افرادی که با نرم افزارهای افتر افکت و پریمایر کار می کنند، می توانند به صورت مستقیم، با استفاده از پلاگین حرفه ای و قدرتمند FilmConvert Pro فرمت و کیفیت فیلم های مورد نظر خود را در همین نرم افزارها تغییر دهند. این پلاگین به دلیل TRUE POINT بودن و امکان استفاده مستقیم در نرم افزارهای Adobe After Effects و Adobe Premiere، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین یکی از قابلیت های بارز این پلاگین پشتیبانی از فیلم های شگفت انگیز ۴K می باشد. با استفاده از این پلاگین می توانید real grain را به فوتیج های خود اضافه کرده و تا 4K رندر کنید. نرم افزار FilmConvert هم به صورت یک نرم افزار مستقل و همچنین به عنوان پلاگینی برای نرم افزارهای After Effects, Premiere, Final Cut, Motion, Vegas و Photoshop، تولید شده است.

قابلیت های کلیدی پلاگین FilmConvert:
- اضافه کردن real grain به footageها و رندر تا 4K
- پلاگین تغییر فرمت و کیفیت فیلم ها برای نرم افزارهای After Effects, Premiere Pro و Vegas
- برخورداری ازسرعت بسیار بالا
- پشتیبانی از پلتفرم های متعدد
- مدلسازی رنگ دقیق
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Real Film Grain
Add real grain to your footage, and render at up to 4k. Unlike other plugins that simply overlay film grain, FilmConvert realistically models the amount of grain required for each color and exposure level in your image.

Accurate Color Modelling
FilmConvert™ models the characteristics of digital sensors, and provides a complex algorithm to transform digital footage to match your favorite film stocks.

Multiple Platform Support
FilmConvert is available as Stand-alone software as well as a plugin for After Effects, Premiere, Final Cut, Motion, Vegas and Photoshop.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری