Kanto Karaoke 11.5.6816.10292

Kanto Karaoke 11.5.6816.10292

  • کاربرد : نرم‌افزار کارائوکه
  • نسخه :Version 11.5.6816.10292
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Kantokaraoke.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار Kanto Karaoke با پشتیبانی از تمامی فرمت‌های چند رسانه‌ای، امکان ساخت کارائوکه (یا بی‌کلام کردنِ آهنگ‌ها) را برایتان فراهم می‌سازد. این برنامه کاربردی، تنظیمات میکروفن را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از نرم‌افزار Kanto Karaoke همچنین می‌توانید فایل صوتی MIDI را (همراه با ملودی یا بدون آن) به فرمت MP3 تبدیل کنید. این برنامه پیشرفته امکان تغییر گام صدای کارائوکه را نیز میسر می‌نماید. شایان ذکر است که نرم‌افزار Kanto Karaoke از فرمت‌های کارائوکه ویدیوییِ AVI، WMV، MOV، MPEG، FLV و MP4 پشتیبانی می‌نماید.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
پشتیبانی از تمامی فرمت‌های چندرسانه‌ای.
قابلیت مدیریت عملکرد به صورت زنده.
امکان ویرایش تنظیمات صوتی.
قابلیت مدیریت پلی‌لیست.
امکان جمع‌آوری آهنگ‌های پلی‌لیست به تعداد نامحدود.
قابلیت صداگذاری بر روی آهنگ.
امکان تبدیل فایل MIDI به MP3.

Description

Kanto Karaoke supports all multimedia formats : MP3, Mid, Kar, Kfn, Mp3 + Cdg , karaoke videos ( . Avi, .Wmv, .Mp4, etc …) .Record your voice on the music, sing and record your performance! Mic settings available.Direct conversion midi to mp3, with or without melody track. High quality sound in output thanks to soundfonts.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری