دانلد داک 11

دانلد داک 11

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • توزیع کننده : شرکت فرهنگی و هنری جوانه پویا
  • کیفیت : 512 x 384 / 25 fps
  • زمان : 07:33

توضیحات

این مجموعه داستانهای جالب و مهیج اردک معروف و محبوب والت دیسنی ( دانلد داک ) است. اردک سفیدی که لباس و کلاه ملوانی می پوشد . بارزترین وجه شخصیت دانلد داک این است که زود عصبانی میشود ، همچنین حسود است و انضباط ندارد و زود متوجه خطاهای خود میشود و ابراز ندامت میکند ...
Donald Fauntelroy Duck یا Donald Duck یکی از شخصیت های کارتونی والت دیزنی می باشد که در سال 1934 خلق شد . دونالد اردک سفیدی با پاها و دست های زرد است که معمولا کت وشلوار ملوان ها با پاپیون سیاه و سفید یا قرمز می پوشد . او یکی از بازیگوش ترین و بامزه ترین شخصیت های انیمیشن های والت دیزنی نیز می باشد . دونالد در نظر سنجی سال 2002 در میان محبوب ترین شخصیت های کارتونی نیز جا گرفت . او در کارتن های والت دیزنی بیشتر از کاراکترهای دیگر ظاهر شده است به طوریکه از آن در 178 فیلم استفاده شده است که از این حیث از بسیاری از شخصیت های کمیک مانند بتمن , سوپر من و میکی موس بالاتر است . دوبله این شخصیت را برای 50 سال متوالی Clarence Nash بر عهده داشت که همه او را با این صدا به یاد دارند . اولین حضور او مربوط به انیمیشن The Wise Little Hen در سال 1934 می باشد که بوسیله این فیلم این کاراکتر به جهانیان معرفی شد . محبوبیت دونالد فقط در انیمیشن خلاصه نمی شود بلکه در مجلات و کتاب ها فراوانی نیز عکس او به روی جلد رفته است و تضمین فروش بالای آن ها شده است . دونالد از مشهورترین شخصیت های کارتونی در اروپا می باشد به طوریکه در کشور های حوزه اسکانیدیناوی هنوز به طور هفتگی مجله از آن منتشر می شود . از ویژگی های بارز او می توان به نگرش مثبت او به زندگی و خشمگین شدن سریع او را نام برد . او هر طور که شده سعی می کند مشکلاتش را خودش حل کند حتی اگر مجبور باشد که دست به کارهای خطرناکی هم چون مبارزه با ارواح، کوسه، بز کوهی، بادبادک غول پیکر، و حتی نیروهای ما فوق طبیعت دست بزند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری