Fort - Cryptography Extension 4.3.0.0

Fort - Cryptography Extension 4.3.0.0

  • کاربرد : نرم افزار رمزگذاری فایل ها
  • نسخه :Version 4.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Niko Rosvall
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و ساده در زمینه مدیریت رمزهای عبور و همچنین محافظت از امنیت فایل‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند از فایل‌های خصوصی خود در برابر دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری کرده و با استفاده از رمزهایی پیچیده و قوی، از حریم خصوصی خود در فضای دیجیتال محافظت کنند. رمزگذاری فایل‌ها، فرآیندی است که کاربران را قادر می‌سازد تا از دسترسی غیرمجاز سایر افراد به فایل‌های خود جلوگیری کند. اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت حفاظت از امنیت فایل‌های شخصی خود در سیستم‌های کامپیوتری هستید، پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار Fort را از دست ندهید.
این نرم افزار قادر است کلیه اطلاعات کاربران در محیط ویندوز از قبیل فایل‌ها و فولدرها را در محیطی امن و قابل اطمینان نگهداری کند تا هیچ فرد دیگری نتواند بدون وارد کردن پسورد به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، نرم افزار مذکور قادر است کلیه فایل‌های کاربران بر روی انواع فضاهای ابری دراپ‌باکس (Dropbox)، وان درایو (OneDrive) و … را نیز رمزگذاری کند.
ویژگی های نرم افزار Fort Professional :

– قابلیت رمزگذاری بر روی فایل‌ها با استفاده از پسورد و یا فایل‌های کلید

– جلوگیری از هک شدن اطلاعات کاربر توسط کی‌لاگرها

– دارا بودن پسورد منیجر قدرتمند

– عملکرد کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– امکان رمزگذاری و رمزگشایی آسان فایل‌ها

Description

File encryption shell extension that makes it easier for you to secure all your important documents and other types of files by assigning them a password

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری