TSplus Enterprise Edition 11.50.9.3

TSplus Enterprise Edition 11.50.9.3

  • کاربرد : نرم افزار مجازی سازی برنامه های کاربردی،سرورها و دسکتاپ کاربران
  • نسخه :Version 11.50.9.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TSPlus
  • سال تولید : 2018

توضیحات

همان طور که میدانید متمرکز سازی داده ها در دیتا سنترها و مجازی سازی سرورها و برنامه ها از اهم فعالیتهای بخش فن آوری اطلاعات تمامی شرکت ها شده است، از این رو بهره گیری از آخرین دستاوردها و استاندارهای معتبر در زمینه های مجازی سازی سرورها و برنامه ها اهمیت ویژه ای در موفقیت این
گونه پروژه ها دارد. برای اینکه با این تکنولوژی بیشتر آشنا شوید می بایست ابتدا به انواع مجازی سازی ها اشاره کنیم: مجازی سازی برنامه های کاربردی، مجازی سازی سرورها و مجازی سازی دسکتاپ کاربران. سیتریکس نام نرم افزاری است که نسخه هایی برای انواع مجازی سازی های گفته شده را دارا
می باشد. کسب و کارهایی که نیاز به استفاده از نرم افزارهای راه دور دارند اما هزینه های استفاده نرم افزارهایی از قبیل سیتریکس و TSE برایشان سنگین است می توانند از نرم افزار TSplus استفاده کنند. این نرم افزار راه کارهای بسیار ارزان و کارآمد را برای سازمان ها ، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک ارائه داده است. TSplus این مشکل را برای این نوع از کسب و کارها رفع کرده است و با صرف کمترین هزینه می توانند به نرم افزارها و دسکتاپ های خود دسترسی پیدا کنند. TSplus نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا بتوان از راه دور نرم افزارها و برنامه و دسکتاپ های مجازی را اجرا کرد.

این نرم افزار بسیار ساده بوده و مناسب کسب و کارهایی می باشد که نیاز به استفاده از برنامه از راه دور را دارند اما هزینه های نرم افزارهایی از قبیل سیتریکس و Propalms برای آنها زیاد می باشد. نرم افزار TSplus به شما امکان می دهد تا بتوانید از طریف پروتکل RDP از روی هر دستگاهی به برنامه ها و دسکتاپ های مجازی دسترسی داشته باشد.

Description

TSPlus is the most cost-effective and easy-to-use alternative to Windows Terminal Services (Remote Desktop Services) or Citrix. TSPlus seamless client provides fast, efficient access - even over high-latency dial-up lines and Internet connections. Terminal Service Plus is completely transparent to your users. Remote applications look and feel exactly the same as natively-running applications. Therefore, you save time and training costs.

TSPlus is providings Multiple Sessions, Load Balancing, Universal Printer, Seamless Remote Application, Application Control, Secure RDP and much more without having to implement 2003/2008/2012 TSE (RDS) or Citrix.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری