باشگاه میکی موس 11 / Mickey Mouse Clubhouse 11

باشگاه میکی موس 11 Mickey Mouse Clubhouse 11

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : انگلیسی
  • کیفیت : 720 x 480 / 23 fps
  • زمان : 22:21

توضیحات

Mickey Mouse Clubhouse یکی دیگر از مجموعه انیمیشن سریالی ها محبوب کمپانی دیزنی می باشد که در Disney Junior از شبکه Disney Channel پخش می شود. اولین قسمت انیمیشن سریالی Mickey Mouse Clubhouse در 5 می 2006 منتشر شد و توانست بار دیگر تمامی خاطرات دوست داران این شخصیت کارتونی محبوب را زنده کند و آن ها را به وجد آورد. این سریال علاوه بر زمینه سرگرمی که دارد می تواند در زمینه آموزش زبان انگلیسی، مخصوصا برای کودکان مفید باشد. و آن ها بتوانند از طریق تفریح و سرگرمی زبان انگلیسی خود را نیز بهبود بخشند. این انیمیشن همچنین توانسته برنده یک جایزه بین المللی شود و نامزد دریافت چهارده جایزه دیگر نیز باشد.
از انیمیشین سریالی Mickey Mouse Clubhouse نه تنها کودکان لذت می برند بلکه بزرگسالان نیز می توانند با تماشای این شخصیت کارتونی خاطره انگیز، خاطرات خود را به یاد آورند. داستان این انیمیشن از این قرار است که میکی و دوستان او مینی، دونالد،پلوتو، دیزی، گوفی، پتی،کلارابل و بسیاری دیگر که در ادامه به آن ها خواهند پیوست، ماجراجویی هایی سرگرم کننده و البته آموزنده دارند که به شخصیت کودک شما کمک فراوانی خواهد کرد. در ساخت این انیمشن سریالی افراد بسیار زیادی همکاری داشتند و تا کنون برای فصل های مختلف تعداد زیادی از کارگردانان و تهیه کنندگان و نویسندگان حضور داشتند. از ستارگان حاضر در این سریال می توانیم Bill Farmer را نام ببریم که به خاطر گویندگی در نقش گوفی و مادر بزرگ توانست جایزه آنی را از آن خود کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری