بررسی خسارات ناشی از عدم تطابق سپر خودرو ها

بررسی خسارات ناشی از عدم تطابق سپر خودرو ها

  • نوع فایل : مطلب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 7

توضیحات

گاهی خودروها در تصادفات آسیب جدی دیده و هزینه تعمیر آنها زیاد میشود. سپرها اگر در یک راستا و روی یک خط قرار بگیرند، میتوانند این آسیب را کاهش دهند، زیرا در این هنگام، برخورد اولیه در هنگام تصادف، برخورد سپر به سپر خواهد بود. سپرهای خودروها باید طوری ساخته شوند تا بتوانند انرژی ناشی از تصادفات را جذب کرده و از خسارت دیدن ورقهای فلزی، چراغها و دیگر قطعات گرانقیمت خودرو جلوگیری کنند. سپرهای خودروهای سدان (Sedan (یا سواری دارای استانداردهای قابل قبول و معقولی هستند، اما خودروهای شاسی بلند یا (Vehicle Utility Sport (SUV اینگونه نبوده و حتی برخی از آنها سپر هم ندارند. بنابراین عدم تطابق سپرها در هنگام تصادف افزایش یافته و هزینههای مربوط به تعمیر خودرو در تصادفات با سرعت پایین حالت صعودی پیدا کرده است. در تصادفات عدم تطابق ارتفاع سپر خودروها عامل مهمی در جراحات سرنشینان خودرو می باشد، اگر یکی از آنها خودرو سواری و دیگری خودرو شاسی بلند باشد، این خسارات و جراحات مخصوصا آشکارتر خواهند بود...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری