123 Copy DVD Platinum 11.0.6.17

123 Copy DVD Platinum 11.0.6.17

  • کاربرد : کپی سریع DVD با نرم افزار
  • نسخه :Version 11.0.6.17
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bling Software Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار بسیار عالی و مناسب برای کپی و تبدیل انواع دیسک های DVD می باشد ، این نرم افزار از کاملترین ها در این زمینه بوده و شما را قادر می سازد تا دیسک های خود را در کمترین زمان کپی بزنید یا آنها را به دیگر فرمت های ویدیویی تبدیل نمایید ، این نرم افزار دارای سرعت رایت بسیار بالا و همچنین دقت عالی می باشد و همچنین علاوه بر DVD در صورت در اختیار داشتن دیسک های Bluray نیز می توانید اینگونه لوح های فشرده را نیز رایت کرده و به راحتی از آنها بهره ببرید

ویژگی ها:
– کپی سریع و بدون نقص DVD ها
– پشتیبانی از دیسک های Bluray
– تبدیل فیلم های مختلف
– سفارشی کردن نحوه رایت
– امکان اعمال تنظیمات سفارشی بر روی ویدیوها
– دارای مبدل صوتی
– امکان گرفتن نسخه پشتیبان
– قابلیت ضبط ویدئو
– دارای اسلایدر حرفه ای
و …

Description

123 Copy DVD Platinum is your hi-def digital media solution that’s fully loaded with all the features you need. Preserve and share any Blu-ray, DVD, or download media with any device.

123 Copy DVD Platinum comes standard with Ultra 4K HD capability, full intel support for enhanced multi-threading, and support cloud streaming to any of your devices.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری