Youtube Downloader HD 2.9.9.41

Youtube Downloader HD 2.9.9.41

  • کاربرد : نرم افزار دانلود از یوتیوب
  • نسخه :Version 2.9.9.41
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : YoutubeDownloaderHD.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Youtube Downloader HD ابزار رایگانیست که توسط آن می توانید فایل های تصویری را به راحتا با کیفیت HD از یوتیوب دانلود کنید . فایل ها را می توانید با فرمت avi و mp4 دانلود کنید . با نرم افزار Youtube Downloader HD می توانید به راحتی ویدیو ها را با کیفیت بالا و به صورت HD دانلود کنید . همچنین Youtube Downloader HD یک ابزار رایگان است .
ویژگی های نرم افزار Youtube Downloader HD :
– استفاده بسیار آسان ، کافیست آدرس صفحه ویدیو مورد نظر خود را در این نرم افزار کپی کنید و دانلود آن شروع می شود
– بدون نیاز به استفاده از اسکریپت ها و یا پلاگین در مرورگر
– تبدیل ویدئو به فرمت های مختلف
– دانلود با بالاترین کیفیت موجود
– پشتیبانی از یونیکد: با این نرم افزار می توانید فیلم های که در نام هایشان از کارکتر های غیر استاندارد استفاده شده است را دانلود کنید (مانند چینی، ژاپنی، سیریلیک، و غیره)

Description

Youtube Downloader HD is the fastest free video downloader. Download and convert videos into avi video format or into mp4 (compatible with iPad, iPhone).
You can download High Quality videos, High Definition and Full HD videos from YouTube. Youtube Downloader HD is a Freeware!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری