World Creator v2.1.0 for Unity

World Creator v2.1.0 for Unity

  • کاربرد : پلاگین طراحی مناظر طبیعی جهان برای یونیتی
  • نسخه :Version 2.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Unity Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک پلاگین کاربردی و قدرتمند مخصوص نرم افزار یونیتی (Unity) است که امکانات فوق گسترده‌ای را در زمینه طراحی مناظر طبیعی جهان در اختیار افراد قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید، یونیتی یک موتور بازی‌سازی فوق پیشرفته است که در چند سال اخیر، صدها عنوان مختلف از بازی‌های موجود در بازار کامپیوتر، موبایل و … به کمک آن ساخته شده‌اند. با توجه به انعطاف‌پذیری و امکانات پیشرفته این موتور بازی‌سازی، افراد بسیاری به سمت یادگیری مهارت‌های آن جذب شده و سعی بر آن دارند که اولین پروژه خود را با آن بسازند. همانطور که گفته شد، در یونیتی می‌توان انواع بازی‌های کامپیوتر، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های همراه و یا حتی صفحات اینترنتی را نیز ساخت. پلاگین جدیدی که برای شما کاربران این محیط پیشرفته در نظر داریم، امکانات فوق ‌العاده‌ای را در زمینه طراحی مناظر طبیعی جهان در اختیارتان می‌گذارد.

این پلاگین پیشرفته، توسط ده‌ها کمپانی مختلف در زمینه ساخت بازی و یا انیمیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک، این نرم افزار را باید بهترین ابزار موجود در زمینه طراحی محیط‌ها به شمار آورد. فرض کنیم که شما قصد داشته باشید سیاره مریخ را در بازی خود به نمایش بکشید؛ پلاگین مذکور شما را قادر خواهد ساخت تا محیط سنگی سیاره مریخ را با طیف رنگی منحصر به فرد آن طراحی کرده و آن را در پروژه دلخواه خود به کار ببرید.

ویژگی های نرم افزار World Creator for Unity :

– سازگاری با انواع نرم افزارهای شبیه‌ساز 3 بعدی

– امکان طراحی انواع محیط‌های طبیعی

– مناسب برای بازی‌سازی، ساخت انیمیشن و …

– امکان طراحی سیارک‌ها، تپه‌ها، کوهستان و …

– طراحی انواع چشم‌اندازهای طبیعی

Description

World Creator is a professional procedural terrain and landscape generator for creating lively, virtual 3D environments in games, movies and artwork.

With a powerful array of creative tools and improved efficiency, real-time editing in the viewport, randomized terrain generation, and more, World Creator makes terrain and landscape generation faster and more fun than ever before.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • لاتبلا
    (13:02)   1398/12/6
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام اینو چه جوری باید نصب کرد؟؟؟؟

بارگزاری