XnConvert 1.77 x86

XnConvert 1.77 x86

  • کاربرد : نرم افزار مبدل سریع و قدرتمند فرمت تصاویر
  • نسخه :Version 1.77
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : xnview
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری آسان و قدرتمند برای تبدیل فرمت و تغییر سایز تصاویر با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن می‌باشد. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به داشتن دانش فنی بیش از ۵۰۰ نوع فرمت تصویری را به فرمت‌های مختلف تبدیل کرده و از هر کدام برای مقاصد مختلف استفاده کنید. نرم افزار XnConvert همچنین علاوه بر قابلیت تبدیل فرمت به شما امکان تغییر سایز تصویر را می‌دهد تا بتوانید تصاویر را به اندازه دلخواه خود تغییر داده و از آنها استفاده کنید. باید توجه داشت که نرم افزار XnConvert با پشتیبانی از تمام فرمت‌های تصاویر به عنوان یکی از محبوب ترین و کارآمدترین نرم افزارهای مبدل عکس شناخته شده است. این مبدل با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌ها (حدود ۵۰۰ فرمت تصویری) خواهد توانست یکی از بهترین گزینه ها برای تبدیل عکس‌های شما باشد. همچنین با نرم افزار XnConvert می‌توانید تغییرات دیگر مانند چرخش، اضافه کردن متن، تنظیم روشنایی و سایه‌ها را به صورت دسته جمعی بر روی مجموعه های تصاویر خود اعمال کنید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار XnConvert:
- اضافه کردن فایل‌ها و پوشه‌ها به صورت دسته جمعی
- پشتیبانی از ۵۰۰ فرمت تصویری
- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن فایل‌ها
- تغییر اندازه ، فرمت عکس‌ها به صورت دسته جمعی
- پشتیبانی از تصاویر متحرک نظیر فرمت Gif
- و ...

Description

XnConvert is an easy image converter for graphic files, photos and images. It supports more than 400 file formats (JPEG, TIFF, PNG, GIF, camera RAW, JPEG2000, WebP, OpenEXR, etc.). You can resize, add a watermark, change contrast, brightness or gamma, apply filters, and many other things.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری