DLNow Video Downloader 1.37.2018.09.10

DLNow Video Downloader 1.37.2018.09.10

  • کاربرد : دانلود کننده ویدیو و موزیک
  • نسخه :Version 1.37.2018.09.10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DLNow
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است که با کمک آن می توانید از سایت هایی نظیر فیس بوک و دیلی مون، یوتیوب و Twitch و ... فیلم یا موسیقی دانلود کنید. همیشه این امکان وجود دارد که ویدیوهایی که روی نت وجود دارند، به هر علتی پاک شوند، و شما نتوانید بار دیگر به آن ها دسترسی داشته باشید، اما با این نرم افزار می توانید ویدیو های مربوط را ذخیره کنید تا خیالتان ازین بابت راحت شود. هم چنین دسترسی آفلاین به ویدیو ها تنها با داشتن آن ها میسر می باشد، و برای این که در هر موقعیتی فیلم یا موسیقی مورد نظر خود را ببینید، باید آن ها را دانلود کنید. این نرم افزار در این امر به شما کمک شایانی می کند. هم چنین برخی اوقات ما نیاز داریم که صدای یک فیلم را دانلود کنیم، این کار توسط این نرم افزار برای شما مقدور می شود. اگر از تبلیغات سایت های اشتراک گذاری ویدیو خسته شده اید، دیگر نگران نباشید با کمک این نرم افزار می توانید از شر آن ها خلاص شوید، کافیست فیلم یا موسیقی مورد نظر خود را دانلود کرده و در هر مدیا پلیری که می خواهید آن را بدون دیدن تبلیغات مزاحم پخش کنید.

ویژگی های نرم افزار DLNow Video Downloader :

- بیشتر از 600 سایت با این نرم افزار سازگار هستند.
- بهترین کیفیت ها را مانند Ultra HD 4K, 3D و 60fps را دانلود کنید!
- ضبط live streams
- دانلود فایل های بزرگ ویدیویی
- دانلود همزمان چند ویدیو
- هیچ محدودیتی، مانند محدودیت سرعت یا بسته بودن دسترسی خاصی در این نرم افزار وجود ندارد.

Description

Download videos and MP3 from YouTube, Dailymotion, Twitch, Facebook and many more

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری