Advanced Installer Architect 15.3

Advanced Installer Architect 15.3

  • کاربرد : نرم افزار تهیه و ساخت فایل های Setup
  • نسخه :Version 15.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Caphyon Ltd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بسیاری از نرم افزارها برای انجام عملیات های مختلف و اجرای درست، نیاز به فایل های سیستمی در کنار خود دارند که وقتی برنامه نویسان، نرم افزار خود را آماده ارائه به کاربران می کنند با ایجاد فایل های setup فایل های سیستمی مورد نیاز را نیز برای قرار گرفتن در کنار نرم افزار اصلی در درون فایل های setup قرار می دهند تا به صورت خودکار در هنگام نصب این فایل ها نیز در کنار نرم افزار کپی شده و یا حتی در صورت نیاز تغییرات سیستم نیز توسط همین فایل های نصبی تنظیم شده است بر روی سیستم اعمال شود.

Advanced Installer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید.
از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و ... نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced Installer:
- ساختن آسان فایل Setup
- قابلیت ساختن فایل Setup از پوشه ها و فایل ها
- پشتیبانی از زبان برنامه نویسی پاسکال اسکریپت جهت ساخت Setup
- ایجاد میانبر حذف فایل Setup در منوی Start و Add Remove
- امکان قرار دادن پسورد بر روی فایل Setup ساخته شده
- پرتابل بودن و قابل حمل با فلش مموری
- در خواست سریال برای نصب برنامه
- امکان قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب
- و ...

Description

Advanced Installer is a Windows Installer authoring tool. It offers a friendly and easy to use Graphical User Interface for creating and maintaining installation packages (EXE, MSI, etc.) based on the Windows Installer technology.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری