AllMapSoft Google Maps Downloader 8.6

AllMapSoft Google Maps Downloader 8.6

  • کاربرد : ذخیره‌سازی نقشه‌های گوگل مپز
  • نسخه :Version 8.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : allmapsoft.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم‌افزار قابل اطمینان است که امکان دانلود سریع نقشه‌ها را از وب سایت گوگل برای شما فراهم می‌نماید. ماحصل کار، مجموعه ای از تصاویر کوچک است که می‌توانند در یک نقشه بزرگتر با یکدیگر ادغام شوند. این قابلیت می‌تواند در طیف گسترده ای از پروژه‌ها (از ترسیم tile map گرفته تا آموزش و ارائه presentation) کاربرد داشته باشد. استفاده از نقشه در شرایط خاصی نظیر مسافرت و یا اهداف آموزشی ضرورت می‌یابد. بهر حال، شیوه استفاده از نقشه از دلیل استفاده از آن مهم‌تر است و تا آنجایی که به نرم‌افزار نقشه مربوط می‌شود، گزینه‌های موجود در آن بسیار متنوع است. آنچه که نرم‌‎افزارهای متعلق به این دسته بندی را از سایر نرم‌افزارها متمایز می‌‎کند، کیفیت تصاویر و سرعت دانلود است.نرم‌افزار Google Maps Downloader هر دوی این اهداف را با موفقیت تحقق می‌بخشد و ابزارهای ساده ای را برای دانلود نقشه‌ها با وضوح دلخواه در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از این ابزار پیشرفته بسیار آسان است چرا که یک فایل راهنمای گسترده را برای کاربران تازه کار فراهم می‌نماید.
سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
ارایه حجم عظیمی از اطلاعات.
به روز رسانی تصاویر.
امکان استفاده بعنوان یک منبع آموزشی.
امکان استفاده برای مسیریابی.

Description

Google Maps Downloader is a tool that can automatically download the Google Maps images to your PC. It can download the small tiles and save them to your hard disk, including the normal maps, satellite maps, hybrid maps and terrain maps. After downloading, you can view the maps offline by its tool Maps Viewer, or you can combine the small images into one big map image. You even can export all tiles to a mbtiles format database. If you want to make a map of your city by yourself, it is very useful for you.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری