VovSoft Broken Link Detector 2.4

VovSoft Broken Link Detector 2.4

  • کاربرد : بررسی و تشخیص لینک های خراب سایت
  • نسخه :Version 2.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VOVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابراز ویژه، حرفه ای و کم حجم جهت بررسی لینک های خراب و از بین رفته درون سایت های شما می باشد. همانطور که می دانید برای دارندگان وب سایت ها بسیار مهم است که لینک های قرار گرفته درون وب سایتشان کاملا سالم و بدون مشکل باشد. چرا که در بسیاری از موارد ممکن است با یک اشتباه لینک های وب سایت شما از بین برود و شرکت گوگل به عنوان غول بزرگ موتورهای جستجو در وب سایت google analytics اشاره ویژه ای به تصحیح لینک های وب سایت ها نموده است. پس از نصب این نرم افزار بر روی رایانه خود متوجه خواهید شد که برنامه بررسی لینک های اینترنتی که هم اکنون آن را نصب کردید نسبت به برنامه های مشاهده چقدر محیط کاربری ساده و کاربر پسندی دارد. این برنامه رایگان قادر است در کثری از ثانیه وب سایت شما را به صورت صفحه به صفحه و یا به صورت کلی اسکن کرده و لینک های مشکل دار را به شما نمایش دهد.

در صورتی که لینکی توسط این برنامه به صورت خراب تشخیص داده شود جزئیات زیادی از آن لینک به شما نمایش داده خواهد شد تا بتوانید متوجه شوید که این لینک برای تمامی کاربران بدین صورت بوده و یا فقط IP های خاص و یا لینک مذکور به رنکینگ گوگل شما صدمه ای میزد یا خیر.
ویژگی های نرم افزار Broken Link Detector :

– نصب آسان به همراه محیط کاربری ساده و کاربر پسند

– کاملا رایگان و بدون نیاز به ثبت نام

– اسکن کامل وب سایت های شما به صورت دسته ای و یا کلی

– نمایش لینک های سالم و یا خراب به صورت تفکیک شده

– مشاهده رنکینگ گوگل

– امکان ذخیره نتایج اسکن

Description

Nobody likes a broken link. It is a bad experience for your web site visitors. Google recommends checking your site for broken links on a regular basis. Doing it manually would be a nightmare. Broken Link Detector runs a comprehensive scan that checks for broken links.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری