Altair Inspire Cast 2019.1640 x64

Altair Inspire Cast 2019.1640 x64

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی فرآیند و قطعات ریخته گری
  • نسخه :Version 2019.1640
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Altair Engineering
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ریخته گری فن شکل دادن فلزات و آلیاژ ها از طریق ذوب، ریختن مذاب در محفظه‌ ای به نام قالب و آنگاه سرد کردن و انجماد آن مطابق شکل محفظه قالب می‌ باشد. این روش قدیمی ‌ترین فرآیند شناخته شده برای بدست آوردن شکل مطلوب فلزات است.
Altair Inspire Cast که قبلا با نام solidThinking Click2Cast منتشر می شد، نرم افزار شبیه سازی فرآیند ریخته گری است که محیطی ساده و در عین حال کاربردی را برای ایجاد و بهینه سازی قطعات تولیدی فراهم نموده است. این نرم افزار به کاربران در شناسایی و رفع نواقص احتمالی مانند عیوب ناشی از جریان سیال همچون نیامد، جوش سرد، حبس هوا، ورود آخال و سرباره و عیوب ناشی از انجماد از جمله حفرات درشت، حفرات ریز، حفرات گازی، تنش باقی‌مانده، ترک گرم و ترک سرد کمک شایانی می نماید. این نرم افزار قادر به شبیه سازی با سرعتی بالا است چرا که تنها در پنج گام مدل شبیه سازی شده را ایجاد می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Inspire Cast:
- شبیه سازی سریع با حذف اکشن های تکراری و بیهوده
- شبیه سازی تنها در پنج مرحله
- تست طرح قالب های متفاوت به صورت بصری با چند کلیک ساده
- صرفه جویی در وقت و هزینه تولید و عدم نیاز به برون سپاری
- رابط گرافیکی کاربر ساده و کاربردی
- و ...

Description

Click2Cast is a casting process simulation software that allows the user to enhance and optimize their manufactured components. Click2Cast helps users avoid typical casting defects such as air entrapment, porosity, cold shots, etc. thanks to the simple and quick mold filling simulation. Click2Cast offers an innovative user experience allowing the complete simulation to be done in 5 simple steps and through a completely new and user-friendly interface.

Here are some key features of "Click2Cast":
- Early simulation
Avoid iterations between design and production
- Easy-to-use
step casting simulation
- Quick iterations
Test different mold design possibilities with a few intuitive button clicks
- Limited investment
High ROI
- Keep know-how in-house
No outsourcing necessary

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری