Lynda - AutoCAD Tips & Tricks (Sep 2018)

Lynda - AutoCAD Tips & Tricks (Sep 2018)

  • کاربرد : آموزش نکات و ترفندهای حرفه ای و کاربردی در اتوکد ( AutoCAD )
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که تکنیک ها و ترفندهای استفاده کارآمدتر از نرم افزار اتوکد را برای طراحی پروژه های خود به شما آموزش می دهد.

Shaun Bryant در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از ویژگی های اتوکد به روشی جدیدتر را آموزش داده و سفارشی سازی فضای کاری و دسترسی های سریع برای صرفه جویی در زمان را به شما نشان می دهد. همچنین، نحوه ایجاد طرح های دقیق تر با استفاده از ابزارهای اندازه گیری و سازماندهی را بررسی می کند.

Description

Take your CAD skills up a notch. Work smarter, not harder, with AutoCAD. AutoCAD Tips & Tricks provides weekly tips, techniques, and workarounds to make designers like you more effective and more productive. Learn how to use AutoCAD's features in exciting new ways, customize the workspace and shortcuts to save time, create more accurate drawings with the measurement and organization tools, and more. Shaun Bryant's insights give you that competitive edge you can't get from a regular training manual. Tune in every Wednesday for a new tip!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری