صورت های فلکی آسمان

صورت های فلکی آسمان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  صورت‌فلکی یا پیکرآسمانی گردایه ای از ستاره‌ها است که از دیدگاه زمینی به شکل ویژه ای مانندسازی و نام‌گذاری شده‌است. در واقعیت سه بعدی، ستارگان یک پیکرآسمانی لزوماً به هم نزدیک نیستند و پیوندی به هم ندارند. قرار دادن آن‌ها در یک مجموعه تنها به‌خاطر نزدیکی ظاهری از دیدگاه زمینی است. دسته‌بندی ظاهری ستارگان به صورت پیکرهای‌آسمانی از دید نشانی‌دهی و ساختن نقشه‌های آسان‌فهمِ آسمان سودمند است. این کتاب شامل فهرست کامل از انواع صور فلکی بوده که به توضیح کامل آنها همراه با عکس های متعدد پرداخته است. برچسب ها : . ابر ماژلانی بزرگ, بزرگترین ستاره آسمان, بزرگترین کهکشان, پیکر آسمانی, خوشه پروین, ستاره آلفا قنطورس, ستاره بتلیوس, ستاره رایجل, ستاره شباهنگ, صورت فلکی آندرومدا, صورت فلکی جبار, صورت فلکی خرس بزرگ, صورت فلکی دب اکبر, صورت فلکی شکارچی, صورت فلکی گاو, صورت فلکی گیسو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری