108 پرسش نجومی

108 پرسش نجومی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  این کتاب به بررسی مهمترین پرسشهای نجوم آماتوری پرداخته و سوالات مهم را به صورت طبقه بندی شده پاسخ میدهد. برخی از پرسشها عبارتند از: در آسمان چه می توانیم ببینیم؟   ماه چگونه می درخشد؟   فرق ستاره و سیاره چیست؟   چرا خورشید طلوع و غروب می کند؟   از کجا می دانیم که زمین یک کره است؟   کرة سماوی چیست؟   صورت فلکی چیست؟   ساده ترین صور فلکی قابل تشخیص کدامند؟   صور فلکی حول قطبی کدام ها هستند؟   چه کسی صور فلکی را نام گذاری کرد؟   دایره البروج چیست؟   منطقه البروج چیست؟   ستاره شناسان چگونه زمان را اندازه گیری می کنند؟   ستاره شناسی چگونه به دریا نوردی کمک می کند؟   چه چیز باعث تغییر فصل می گردد؟  خورشید چقدر از ما فاصله دارد؟   تندی حرکت زمین چقدر است؟   فاصلة ماه تا زمین چقدر است؟   چرا اهلة ماه وجود دارد؟   چه کسی تلسکوپ را اختراع کرد؟   برای نخستین بار در چه زمانی از تلسکوپ در ستاره شناسی استفاده شد؟   تلسکوپ انکساری چگونه کار می کند؟   چه کسی تلسکوپ انعکاسی را اختراع کرد و این تلسکوپ چگونه کار می کند؟   چه فاصله ای را به کمک تلسکوپ می توان دید؟   بزرگ ترین تلسکوپ جهان کدام است؟ برچسب ها : . پرسش های نجومی, تلسکوپ, تلسکوپ انعکاسی, تلسکوپ انکساری, تلسکوپ جیمز وب, تلسکوپ فضایی هابل, تندی حرکت زمین, دانلود کتاب نجوم به زبان ساده, صور فلکی حول قطبی, فاصلة ماه تا زمین, فرق ستاره و سیاره, کرة سماوی, کتابهای نجومی, منطقه البروج چیست, نجوم آماتوری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری