پیشگیری از بیماریهای بانوان

پیشگیری از بیماریهای بانوان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اصغر صفری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  در کتاب آماده شده مهمترین و خطرناک ترین بیماری های تهدیدکننده ی سلامتی بانوان که بیشتر آن ها قابل پیش گیری هستند را خواهید شناخت و راه های کاهش این خطرات را فرا خواهید گرفت. در این جا ده عامل مرگ زا در بین زنان آمریکایی مطابق با گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در سال 2003 آورده شده است . بیماری قلبی، سرطان، سوانح و حوادث پیش بینی نشده، سکته، بیماری مزمن انسدادی ریه، دیابت، آنفولانزا و ذات الریه، خود کشی، بیماری کلیه و بیماری آلزایمر به ترتیب مهمترین عوامل مرگ زا در بین زنان بوده و بیش از 78 % تمام موارد مرگ و میر به این دلایل رخ داده است. به همه خانم ها خواندن این کتاب و عمل به دستورات آن پیشنهاد می شود. برچسب ها : . آنفولانزا و ذات الریه, بیماری آلزایمر, بیماری قلبی, بیماری کلیه, بیماری مزمن انسدادی ریه, بیماری های زنان, بیماری های قابل پیشگیری, پوکی استخوان, پیشگیری از سرطان, حوادث پیش بینی نشده, خود کشی, درمان پروستات, درمان سرطان سینه, دیابت, سرطان سینه, سرطان مثانه, سکته, علی اصغر صفری فرد, عمل جراحی کیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری