آسیب شناسی ورزشی

آسیب شناسی ورزشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر سید رضا رفیع
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات : در دهه های اخیر کارشناسان گروه پزشکی به درمان آسیب های ورزشی علاقه مند شده اند. این امر منجر به انجام پژوهش های متعدد درباره پاتوفیزیولوژی، تشخیص و درمان این آسیب ها شده اند. این افزایش علاقه و دانش تغییرات چشمگیری را در تشخیص و درمان ورزشکاران آسیب دیده به همراه داشته است. هرجند بعضی از آسیب های ورزشی که حاصل برخورد و تصادم ورزشکار با حریف و یا اشیاء محیط بوده غیر قابل اجتناب است، ولی بسیاری ازـ خصوصا آسیب های ناشی از اجرای تمرینات غلط ـ آنها قابل پیشگیری هستند. در واقع بسیاری از ورزشکاران از آسیب هایی رنج می برند که ناشی از تمرین غلط و یا عدم آمادگی جسمانی کافی مرتبط با رشته ورزشی است. بنابراین مربی و ورزشکار آگاه می تواند از بسیاری از این آسیب ها جلوگیری نماید که این امر مستلزم شناخت ساز و کارهای ایجاد آسیب است.  آسیب های ورزشی انواع مختلف دارند، اما قسمت های ویژه ای از بدن هستند که بیش از سایر اعضاء در خطر صدمه خوردن هستند.   برچسب ها : . آب درمانی, آسیب دیدگی ورزشکاران, بوسه درمانی, پارکی عضله مینیسک, پارگی ربات صلیبی, پارگی رباط صلیبی, پزشک ورزشی, خواب درمانی, خون مردگی, در رفتگی, شکستن استخوان, ضرب دیدگی زانو, غذا درمانی, کبودی بدن, کوفتگی, نور درمانی, ورزش درمانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری