معرفی داروهای پزشکی

معرفی داروهای پزشکی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گروه ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  مصرف دارو ممکن است به صورت خوراکی (قرص و شربت)، مالیدنی (پماد و قطره)، استنشاقی (از راه تنفس) و یا تزریقی (آمپول) باشد. به محل فروش دارو داروخانه گفته می‌شود.داروها به چهار صورت معدنی، حیوانی، گیاهی و یا شیمیایی وجود دارند . همچنین می توان داروها را به دو بخش مجاز و غیر مجاز ( مانند برخی مخدرها) طبقه بندی کرد . داروها اصولا باید در شرایط ویژه‌ای نگهداری شوند و تاریخ مصرف مشخصی دارند . نحوه مصرف دارو و چنده‌گذاری (دوز مصرفی) آن در نسخه پزشک معالج مشخص می‌شود . برخی داروهای ساختنی که به آنها داروهای جالینوسی نیز گفته می‌شود در داروخانه با نسخه پزشک و از ترکیب چند ماده دارویی ساخته می‌شود. در کتاب شناخت دارو ها انواع دارو به ترتیب اسم معرفی و موارد استفاده و مصرفی توضیح داده می شود .این کتاب فقط جهت بالا بردن سطح اطلاعات در زمینه ی شناخت دارو تهیه شده است و خود درمانی توسط این کتاب توصیه نمیشود. برچسب ها : . استامینوفن, داروهای کمیاب, داروهای گیاهی, داروی آرام بخش, داروی بیهوشی, داروی تناسب اندام, داروی چاقی, داروی کدئین, داروی لاغری, دارویهای شیمیایی, فیناستراید, معرفی دارو, مفنامیک اسید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری