آموزش نرم افزار شبیه سازی  GPSS

آموزش نرم افزار شبیه سازی  GPSS

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محسن میرحسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  GPSS اصولا برای شبیه سازی سیستمهای گسسته ( به خصوص صفی ) طراحی شده و دارای نوشتارهای ( Version ) متعددی است و معمولاً برای شبیهسازی از تکنیک پردازش فرایندها استفاده میکند. هر یک از دستورات GPSS یک فعالیت از سیستم را شبیه سازی میکند و شامل یک مجموعه پارامترهای ورودی میباشد. در مدل های GPSS اشیاء یک سیستم به دو دستتته متمایز از یکدیگر تقسیم میشوند که آنها را اشیاء سرویس دهنده و سرویس گیرنده مینامیم و یا به عبارت دیگر دسته اول را Facility وسیله ( یا انباره ) Storage unit  و دسته دوم را اشیاء موقت یا ( Transaction ) مینامیم. البته تفاوت وستیلته و انباره این است که وسیله در یک زمان توسط یک شیء موقت اشغال میشود در حالی که انباره به وسیله چند شیء موقت ( تتا حد گنجایش ) به طور همزمان اشغال میگردد. برچسب ها : . gpss چیست, Transaction, انواع شبیه سازی, تکنیک پردازش فرایندها, دانلود نرم افزار شبیه سازی, سرویس دهنده, سرویس گیرنده, سیستم شبیه سازی صف, سیستم های گسسته, شبیه سازی کامپیوتری, کتاب آموزشی نرم افزار, نرم افزار GPS, نرم افزار GPSS
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری