راههای تقویت حافظه

راههای تقویت حافظه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهنام فخرآور
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  آیا تا به حال اتفاق افتاده است که نام کسی را که سابقاً ملاقات کرده بودید فراموش کنید؟ یا فراموش کنید فلان وسیله را کجا گذاشته اید یا آیا در ماشین را قفل کردید یا نه؟ مطمئناً چنین اتفاقاتی برای شما هم افتاده است. اما اگر این از دست دادن حافظه مکرراً اتفاق بیفتد و شما توانایی تمرکزتان را از دست بدهید، چه می شود؟ متاسفانه، از دست رفتن حافظه و بالا رفتن سن رابطه ای مستقیم دارند. در اوایل 20 سالگی، مغز شروع به از دست دادن بعضی سلول های عصبی می کند و بدن کمتر مواد شیمیایی مورد نیاز مغز برای درست کار کردن را تولید می کند. در این کتاب که توسط آقای بهنام فخرآور تالیف و جهت نشر الکترونیک به سایت پارس بوک ارسال شده، راه های تقویت حافظه، خوردنیها، ویتامینها، افعال و کارها، انواع حاظه، تأثیر خواب بر حافظه و غیره برای خواننده تشریح شده است برچسب ها : . آلزایمر, اختلال حواس, از دست دادن حافظه, بهنام فخرآور, تأثیر خواب بر حافظه, تمرکز حواس, راه های تقویت حافظه, سلول های عصبی, فراموشی, مواد شیمیایی مورد نیاز مغز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری