آشپزی نوین برای کودکان

آشپزی نوین برای کودکان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بلاندین مارکاده و دکتر هانری بوشه
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات : این کتاب، برای مادرانی نوشته شده است که کودکشان بین سنین نوزادی تا هجده ماهگی است.اغلب مادران،به دلیل تغییرات و اختلالاتی که درتغذیه کودکشان ایجاد میشود،در سال اول زندگی فرزند خود دچار نگرانی میشوند.کودک در مرحله نوزادی،ازشیر تغذیه میکند.با بزرگتر شدن او،مواد غذایی دیگری به فهرست غذایی او اضافه میشود.این وضعیت تا زمانی ادامه می یابد که کودک همانند دیگرافراد خانواده ،تغذیه کند.برخی مادران به درستی نمیدانند که ازچه زمانی می توان کودک را با موادی بجز شیر تغذیه کرد.آنها حتی نوع مواد غذایی و مقدار مصرف آنها را به خوبی نمیشناسند. برچسب ها : . آموزش پخت غذای نوزاد, شام کودک, شام نوزاد, شیر خشک نوزاد, صبحانه کودک, صبحانه نوزاد, غذاهایی که نباید به نوزاد داده شود, غذای کودک, غذای کودک 1 ساله, غذای نوزادان, فرنی برای نوزاد, ناهار کودک, ناهار نوزاد, وعده های غذایی شیرخوار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری