آموزش پریمیر –  Premiere Pro CS3

آموزش پریمیر –  Premiere Pro CS3

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا یوسفی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات : جدیدترین نسخه از نرم افزار بسیار مطرح ویرایش فایلهای ویدیویی، میکس و مونتاژ دنیا که یک ابزار Real-Time مبتنی بر خط زمانی با قابلیتهای فراوان و جذاب برای ویرایش و افکت گذاری برروی ویدئوهای شما می باشد. پریمیر یکی از معروف ترین نرم افزارهای مونتاژ و محصول شرکت Adobe می باشد که محیط آشنا و قابل درک، گستردگی امکانات و سایر مزیت ها باعث شده که جزو پرطرفدارترین ابزار تدوین کامپیوتری قرار گیرد. جدیدترین نسخه از نرم افزار بسیار مطرح ویرایش فایلهای ویدیویی، میکس و مونتاژ دنیا که یک ابزار Real-Time مبتنی بر خط زمانی با قابلیتهای فراوان و جذاب برای ویرایش و افکت گذاری برروی ویدئوهای شما می باشد. پریمیر یکی از معروف ترین نرم افزارهای مونتاژ و محصول شرکت Adobe می باشد که محیط آشنا و قابل درک، گستردگی امکانات و سایر مزیت ها باعث شده که جزو پرطرفدارترین ابزار تدوین کامپیوتری قرار گیرد. برچسب ها : . آموزش پرایمیر, آموزش پریمیر, آموزش نرم افزار میکس, پریمیر پرو, شرکت ادوبی, علیرضا یوسفی, نرم افزار صداگذاری فیلم, نرم افزار مونتاژ تصاویر, نرم افزار مونتاژ فیلم, ویرایش فایلهای ویدئویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری